Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Er Estee Lauder sitt noe bra? Vet at Guerlain sitt er bra, har også det, men har lyst på forandring.
Triine Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Er Estee Lauder sitt noe bra? Vet at Guerlain sitt er bra, har også det, men har lyst på forandring. Jeg har Estee Lauder's solpudder! Elsker det Anbefaler det. Det er veldig drøy i bruk. Har hatt min siden februar og har ca halve igjen:) Holder veldig bra også..
mari4ever Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 nOEN ANDRE SOM HAR PRØVET DETTE? Aldri prøvd Estee lauder sitt solpudder da men jeg har solpudder kulene fra body shop:D elsker dem og fått mange komplimenter at jeg ser så fresh og har en fin glød i kinnene=)
Hilde Christina Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Joda, er jo helt ok, men det inneholder jo ting som tetter porer så jeg går alltid for Everyday Minerals` solpudder.. da vet jeg at huden min ikke vil hate meg
Monica1968 Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 (endret) Er Estee Lauder sitt noe bra? Jeg synes det er veldig bra. Du kan jo gå inn på et parfyeri og prøve litt av en test med dette solpudderet? Da ser du i alle fall raskt om du synes det er pent eller ikke på deg. Endret 25. juni 2008 av Rachel1968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå