Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Milah
Skrevet

Kjenner flere som har prøvd å reservere seg for telefonsalg, men det har ikke funket for noen av dem..

Er vannvittig irriterende... Tror de bruker utmattningsmetoden, maser de lenge nok, knekker vi og de får solgt oss det de vil selge..

Må jo være spesielle mnnesker som jobber innenfor telefonsalg også da, hadde ikke greid å hatt en sånn jobb. Tenk så mye dritt de får høre..

Gjest Tristessa
Skrevet

Lek tilbakestående eller tunghørt. Eller lat som om du er en sexmaniac. Etter to uker som telefonselger kan jeg triksene, vet dere.

Skrevet

Nå har jeg notert ned de beste forslaga deres, og skal skrive dem pent ned og henge opp på kjøleskapet. Så, om en tlf.selger ringer, så er det bare og velge fra lista.

Kanskje blir vi kvitt dem da?

Men stakkars, de gjør jo bare jobben sin...........

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje blir vi kvitt dem da?

Men stakkars, de gjør jo bare jobben sin...........

Jammen kjære folk, for en naiv ting å si.... Dem plager jo vettet av oss, med nettop jobben sin. En ting jeg har merket meg er at dem spør etter min bedre halvdel hvis jeg svarer (som tlf står registrert på, ) Og bruker fornavnet til han. Og da tror jo jeg det er en venn etc. Som sagt, sleipe triks... makan!

Nei, nå skal det bli andre boller! :blunke:

Skrevet

Tenker dere på at det faktisk er jobben til en GOD del folk i dette landet???? Dessuten, alle sleipe triks dere pønkser ut, glem det, det funker ikke, vi i andre endel holder på å le oss i hjel, setter dere på høytaler så alle hører og så ler vi så vi får vondt i magen.... Dere plager oss ikke, tvert i mot, dere forlenger livet vårt ved at vi ler og ler og ler og ler og ler....... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har selv hatt en kortvarig karriere som telefonselger. Selv er jeg høflig, tar et nei for et nei, og presenterer ALLTID både meg selv og firmaet jeg ringer fra.

Det kjipeste som finnes er alle disse sure menneskene som kjefter på deg allerede før du har sagt noe som helst og bare går ut fra at du er uhøflig :evil: , selvfølgelig er det vanskelig å være blid tilbake da......!

Derimot er det mange som sier nei på en høflig måte, og det godtar ihvertfall jeg og de jeg jobbet med uten problemer.

Tenk på at disse forferdelige menneskene som ringer til dere antakeligvis er studenter som har dette som en ekstrajobb............

Heller si nei på en ordentlig måte istedet for å prøve å ødelegge dagen for oss som sitter i andre enden!!

Og dette med markedsundersøkelser kommer jo faktisk dere selv til gode hvis dere gidder å svare på dem. Hvordan skal firmaet ellers vite hva dere er misfornøyde med og hva de bør forbedre........?

Hilsen eks-telefonselger.........

Gjest Hilde K S
Skrevet

Gjest ; har man reservert seg så har man reservert seg.

Jeg har tidvis vært plaget av disse "hyggelige studentene" som ikke vil gi seg selv om jeg har reservert meg og som blir sure !

Mitt beste tips er "jamen, jeg kjøpte jo lodd hos deg i går ?" og " Vi abbonerer allerede på BA, har dere rot i listene deres ?"

En annen jeg har tenkt på " jaaaaaaa, hallo ? ( senker stemmen ) Neimen, hei du skal vel over på gaytalken du, slik som sist ? "

Og minner samtidig om at denne samtalen koster kr 42.63 pr minutt....

Skrevet
En annen jeg har tenkt på " jaaaaaaa, hallo ? ( senker stemmen ) Neimen, hei du skal vel over på gaytalken du, slik som sist ? "

Og minner samtidig om at denne samtalen koster kr 42.63 pr minutt....

:hoho::hoho::hoho:

Kjempe bra HildeKS!!!! Den skal jeg huske! :ler:

Skrevet

En av grunnene til at hemmelig nummer er fryktelig kjekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...