Leo Skrevet 21. mai 2003 #1 Skrevet 21. mai 2003 Hvorfor er data mest morsomt om natten? OK, jeg representerer avdelingen for dumme spørsmål i dag: Jeg har lagt inn inngående og utgående servere etc. slik de er oppgitt i "Slik kopler du opp chello" for å få min mailadresse hos Chello til å virke. Det rare er at jeg får sendt mailer ut, men det kommer ingen inn. Noen som kan gi meg en forklaring på hva dette skyldes og hvordan jeg kan fikse det? Igjen, på forhånd tusen takk for hjelpen.
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2003 #2 Skrevet 21. mai 2003 Er det Outlook eller noe sånt du bruker? Har du i såfall lagt inn pop og smtp riktig? Fort gjort å bytte om på bokstaver eller overse noe.
Leo Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2003 Bruker Outlook, ja! Er helt sikker på at jeg ikke har byttet om servere eller bokstaver! Har sjekket det flere ganger og har t.o.m. opprettet nye mailadresser (Bl.a. til Hr. Leo), men feilen blir den samme.
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2003 #4 Skrevet 21. mai 2003 Det kan være en feil hos UPC som gjør dette også. Har opplevd det selv flere ganger (hos andre leverandører). Du må klikke på Send/motta-knappen hvis du ikke har stilt inn programmet slik at det henter automatisk.
Leo Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2003 Ser ut til at det er den Send/Motta-greia som er problemet! Takk, Lea!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå