Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gladlaks
Skrevet

Jeg skal kjøpe ny bærbar pc og lurer på om noen har noen tips til bra kjøp. Den skal brukes til musikk bilder og nett, så den trenger nok ikke være veldig bra. Pris rundt 6000. Vil ha 13/14 tommers skjerm og minst 160GB. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tnita
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte HP pavillion dv6700 og blir bare mer og mer glad i pcen min! Den har også fint design med pianolakkdesign med bølgemønster på på lokket og ved tastaturet. Aldri noe tull med den og den var ikke dyr heller. :)

Endret av Tnita
Gjest gladlaks
Skrevet
Jeg kjøpte HP pavillion dv6700 og blir bare mer og mer glad i pcen min! Den har også fint design med pianolakkdesign med bølgemønster på på lokket og ved tastaturet. Aldri noe tull med den og den var ikke dyr heller. :)

Ja, HP har jeg hørt er bra. :)

Hvor kjøpte du den? Er det bra batteri på den?

Gjest Tnita
Skrevet

Jeg kjøpte den på Expert og fikk med ett års fri rensing av maskinen ved virus eller lignende osv. Har alltid ledningen i så har ikke fått testa batteriet så mye så jeg vet ikke helt. Jeg har ikke så mye annet batterikapasitet å sammenligne med da jeg tidligere hadde en veldig dårlig maskin. :lol: Men du kan ha den på "balansert" "høy ytelse" eller "strømsparer". Jeg foretrekker å ha ledningen i hele tida uansett da. Hvor lenge skal et batteri vare? :)

Gjest gladlaks
Skrevet

Kanskje 2-3 timer. Min varer i 5 min..hehe. Hvor stor skjerm er det på den?

Skrevet (endret)

Jeg sir det bare... ACER!! gå på Elprice, der finner du pc til 6000 med mye valuta! som 3gb ram, 320gb harddisk og hdmi. også kåret som beste pc-tilbud etc;)

Endret av pittie
Gjest Tnita
Skrevet

14 tommer. Ja, og så har den fjernkontroll også. :) Acer syns jeg ikke er så pene se på. Liker design. :)

Gjest gladlaks
Skrevet

Har sett litt på Dell XPS M1330. Noen erfaringer med den?

Skrevet

Dell har jeg egentlig ingen positive erfaringer med, men den pc'en er sikkert helt grei til lette oppgaver, selvom du betaler et par tusen på designet:P

Gjest gladlaks
Skrevet
Jeg sir det bare... ACER!! gå på Elprice, der finner du pc til 6000 med mye valuta! som 3gb ram, 320gb harddisk og hdmi. også kåret som beste pc-tilbud etc;)

Får se litt nærmere på denne.. Har du den? Den er ikke litt for tung til å være så liten? Hvordan er det med så liten skjerm?

Skrevet

Kjæresten min har Dell XPS M1330 som sin andre pc, han har en stasjonær i tillegg for å spille, og bruker denne til surfing, jobb og linux. Han er veldig fornøyd og han er veldig kresen til pcer, må jeg si!

Se også denne testen her, utført av Hardware.no.

Anbefales!

+ Fantastisk skjerm

+ Gode tilkoblingsmuligheter

+ God ytelse i forhold til størrelsen

+ Ekstra tilbehør medfølger (ørepropper, fjernkontroll og veske)

+ Wi-Fi Catcher, søker etter WLAN i avslått tilstand

- Få USB-porter

- Lydkontakter burde vært på sidene

Gjest gladlaks
Skrevet
Kjæresten min har Dell XPS M1330 som sin andre pc, han har en stasjonær i tillegg for å spille, og bruker denne til surfing, jobb og linux. Han er veldig fornøyd og han er veldig kresen til pcer, må jeg si!

Se også denne testen her, utført av Hardware.no.

Anbefales!

+ Fantastisk skjerm

+ Gode tilkoblingsmuligheter

+ God ytelse i forhold til størrelsen

+ Ekstra tilbehør medfølger (ørepropper, fjernkontroll og veske)

+ Wi-Fi Catcher, søker etter WLAN i avslått tilstand

- Få USB-porter

- Lydkontakter burde vært på sidene

Det var godt å høre. :) Bestilte den i går. Håper den kommer kjapt. Er skikkelig utålmodig nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...