Leo Skrevet 21. mai 2003 #1 Skrevet 21. mai 2003 Jeg har Chello fra UPC og nå kan det hende at jeg virker kjempedum, men da jeg skulle innstallere modemet (Motorola SURFboard) kunne jeg ikke finne noen kontakt for nettverkstilkobling bak på min PC. Damen på brukerstøtte sa at absolutt alle PC'er har en slik. Hvor i granskogen er den på min IBM Aptiva 2000 mod. da? Har foreløpig koblet hele greia til USB-porten (Som i følge den samme damen ikke skulle finnes på min PC siden den er så gammel...), men nå har jeg tenkt å kjøpe meg et digitalt kamera og disse brukes jo (Så vidt jeg forstår) tilkoblet nettopp USB- porten. Kan man evt. ha en form for "duokontakt" i USB-porten? Mulig dette er utrolig teite spørsmål, men UPC svarer ikke på spørsmål vedr. USB-porter... (Jeg betaler jo ikke like mye som de andre for å være tilkoblet, så det er jo ikke så rart. NOT!!! :evil: ) På forhånd takk for svar!
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2003 #2 Skrevet 21. mai 2003 Duo? Mener du å få flere USB-porter? Du får kjøpt USB-huber som gir deg flere slike porter. Koster ikke mye heller. Søk på www.komplett.no
Leo Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2003 Jepp, trenger jo hvert fall to da siden jeg ikke finner noen nettverksport :oops:
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2003 #4 Skrevet 21. mai 2003 Du kan også sette i et nettverkskort. Det er tull at alle PC-er har et sånt, det burde UPC vite. Disse kortene er enkle å installere, men hvis USB fungerer, så kan du like greit bruke det. USB-porter får du alltid bruk for likevel. Anbefaler deg å kjøpe en hub med 4 porter eller mer. De har slike hub-er hos f.eks Expert, Siba, Elkjøp og Lefdal også.
Gjest Admin'C Skrevet 24. mai 2003 #5 Skrevet 24. mai 2003 ikke koble masse enheter som skal sende mye data på en hub siden da vil det gå tregt/halkke så tenk litt på det. Og som sagt ovenfor jeg måtte installere nettverkskort så alle maskiner har det ikke bare de aller nyeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå