Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

Skal kjøpe et bra og billig digitalkamera til ca. 4000-6000 kroner.

Bruksområde; filme fødsel, filme baby hjemme, bursdager, ferier, ute i hagen osv....

På tv2 hjelper deg hadde de et best i test men det koster 11.000.

Det blir rett og slett for dyrt.

Noen som har et digitalt kamera (av ny sort) som dere synes er BRA til den prisen ?

Håper noen kan hjelpe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte oss et Sony digitalkamera for 3 mnd siden.

Betalte 3500 kr for det hos Elkjøp.

Vi er veldig fornøyd med det. :kul:

Barbie

Skrevet

www.akamera.no

Prisguide over alle kamera (i nettbutikker). En veileder for hva kamera du trenger til de bruksområdene du mener du trenger kameraet til.

Jeg ville satset på et kamera med 4 megapixler. Noe mer har du rett og slett ikke behov for. Kanskje t.o.m 3 mpix er nok for dere.

Canon ixus er en bra serie. Det nye kameraet med 4 mpix koster 4500 og oppover på nettet, ixus v3 med 3 mpix koster sikkert en tusenlapp eller 500 mindre.

Olympus er kommet med en ny bra serie: mju. Foreløpig er mju bare ute med 3 mpix. Kameraet har fått bra omtaler.

Ja, jeg kunne fortsatt i det uendelige.

Gå på akamera.no. Les deg blind (ja, kamerajungelen er stor!). Der er også et forum som du kanskje kan få tips fra?

Lykke til med kjøp av kamera.

Skrevet

Digitale kamera kan du få gode av til ein rimeleg penge. Digitale videokamera - som tittelen tyder på du vil ha - må du nok opp litt i sum for å få

Skrevet
Digitale kamera kan du få gode av til ein rimeleg penge. Digitale videokamera - som tittelen tyder på du vil ha - må du nok opp litt i sum for å få

:oops: Så ikke den jeg :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var DIGITALT VIDEOKAMERA jeg er ute etter. Noen råtips???

Takk til alle som kan hjelpe. Er litt grønn på området.

Gjest Admin'C
Skrevet

Ta en tur til Gran Canaria g jekk prisene før du kjøper, mitt kostet 4000 og i norge kostet det 11000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...