Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Emnetittelen sier vel sitt. Jeg ønsker å dra til Nice med min kjære i august. Billettene skal jeg kjøpe utenom, så jeg må bestille hotell ved siden av selv. Har bare ferie en uke, og vil ha så rimelig hotell som mulig (det er jo relativt dyrt i Nice generelt). Har noen forslag til et helt ok hotell til en billig penge, eller en link hvor jeg kan lete selv? På forhånd takk
Gjest Oxford Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 (endret) dd Endret 27. juli 2008 av Oxford
Mischa Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Vi leide leilighet fra en norsk person, mye billigere enn hotell og mye mer for pengene Ligger mange på finn.no.. Bare et tips om du skulle få problemer med å finne et passende hotell
gustav Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 bodde ifjor på Hotel Helvetique. Et lite, ** hotell beliggende helt max rett ovenfor place Massena (tilmed vi to damer født uten stedssans fant lett frem!). Basic rom og basic bad men veldig hyggelig betjening, lavt i pris og som nevnt- topp beliggenhet i forhold til både strand og gamleby. På **hoteller er det garantert ikke vanskelig å finne ting å klage på, men value for money her var iallefall super for oss. Har booka på samme til årets jentetur, håper fjordårets gode inntrykk gjentar seg;) Fant på venere.com som forøvrig er en veldig god hotellsøkemotor: pleier å ha gode priser på hotell, de har brukerrating m/kommentarer, bilder og kart, pluss at ikke trenger å betale før du er på hotellet - du må legge igjen kortnr. ditt men de tar bare pant i 1 eller 2 netter eller sånt (i tilfelle du ikke dukker opp). God tur! Mvh, Gustav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå