Gjest Gjest_Nåla_* Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg gikk på vekta forrige helg. Da var tre kilo borte. Og i denne uka forsvant to til. Har i lang tid prøvd å skjære ned på matinntaket og spise lite, men ofte. I disse tre ukene har jeg jobbet kroppsarbeid utendørs og gått hjem fordi bilen er ødelagt. Har spist små porsjoner mat med mye grønnsaker og frukt, ofte. Og plutselig så forsvinner kiloene! Vet at jeg kanskje har mistet noe væske også i de travle ukene, og forventer at vekten øker bittelitt igjen. Men jeg er så glad! Sommerkjolen gled på som ingenting. :juhu: Har ikke planer om å gi opp, det ligger ennå mange uker foran meg med hardt kroppsarbeid så jeg tror jeg har gode sjanser å miste litt vekt til. Vil ned tre kilo til, da er jeg 1.60 og 57 kilo. Det er min trivselvekt. Måtte bare fortelle det...
Gjest dalieo Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Gratulerer :-D Så herlig å se resultater!! Jeg kunne også godt ned bare et par kilo. Så motiverende å se andre klare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå