Gjest Nikki69 Skrevet 21. mai 2003 #1 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei! Er det noen som erfaring fra å jobbe med dette? Jeg skal på et jobbintervju i morgen som visstnok vil vare i 2(!) timer og er kjempenervøs! Noen som vet om dette intervjuet vil foregå på norsk eller engelsk? Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #2 Del Skrevet 22. mai 2003 Var på et intervju til IBM for 2 år siden, men takket nei til jobben -lønnen var forholdsvis lav, skattene høye og dyrt å bo. Sikkert veldig spennende, men jeg orket ikke tanken på å leve på minimumsgrensen hele tiden. Intervjuet var greit - var en komibinasjon norsk/engelsk. skulle holde en presentasjon osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki69 Skrevet 25. mai 2003 #3 Del Skrevet 25. mai 2003 Du husker ikke tilfeldigvis hva lønna var da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 26. mai 2003 #4 Del Skrevet 26. mai 2003 En venn av meg har jobbet for IBM i Skottland, lurer paa om ikke loenna laa rundt 16.000-17.000 pund. Han jobber fortsatt for IBM, men har flyttet til London og loenna steg da til 20.000 pund. Aner ikke helt hva kursen ligger paa naa, ca. 11,6 kroner? Grovt regnet, blir da 17.000 ca 200 tusen kroner. Ikke super betaling, men leve kostnadene er jo mindre, saa man klarer seg greit,har jeg inntrykk av. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå