Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2008 #21 Skrevet 22. juni 2008 Menn er ikke billige, fordi de ikke selger seg selv på samme måten som kvinner (ser bort ifra gutteprostitusjon, nå.) Det er kvinner som vifter med fitta og velger og vraker make, det er gitt fra naturens side. De kvinnene som er mindre kritisk til valg av partner og som kun er ute etter litt sex, kan derfor kalles lette på tråden eller billige. Hvorfor en snakker nedsettende om billige damer, det aner jeg ikke. Kanskje for å kontrollere dem? Er du klar over at du snakker om din egen mor, en eventuelt søster , eventuelle venninner i innlegget ditt?
mysan Skrevet 22. juni 2008 #22 Skrevet 22. juni 2008 Det som fascinerer meg er et kvinner er billige om de ligger for fem tusen, gjør de det gratis er det helt ok. :klø: Altså..det er noe med logikken som skurrer. Ja, ikke helt til å forstå det der. Det legitimerer ikke at kvinner som ligger med mange fortjener å bli sett ned på, mens menn ikke gjør det. Hvem er det som billigst her? Menn, som en kun trenger å spre beina for å få tak i, eller kvinner, som en må jobbe hardt for å få? Utifra ditt resonnement er det menn som er billige. Nei, ikke billig; gratis!
Gjest Alabama Skrevet 22. juni 2008 #23 Skrevet 22. juni 2008 Hun gikk med ham hjem og lå med ham, og da han ga henne penga 2 timer senere, sa han: så billig var du. Fy faen for en kvalm fyr!!! Men har desverre ikke noe pent å si om dama heller...
waco Skrevet 22. juni 2008 #24 Skrevet 22. juni 2008 Ja et godt og nødvendig spørsmpål trasmogrifier, - blir det forbudt å ligge med horer eller blir det forbudt å betale damer?
Gjest Gjest_Transmogrifier_* Skrevet 22. juni 2008 #25 Skrevet 22. juni 2008 Ja et godt og nødvendig spørsmpål trasmogrifier, - blir det forbudt å ligge med horer eller blir det forbudt å betale damer? Det ville jo vært superironisk, i så fall. Tror det er noen kvinner som henger med geipen om en ikke lenger får spandere drinker på byen. Da kommer drink-politiet, sponset av OTTAR og slenger deg inn i buret.
waco Skrevet 22. juni 2008 #26 Skrevet 22. juni 2008 Denne vannvittige ironien er det jo ingen damer som klarer å se selv. Jeg sa til en jente en gang, når du vil ligge med hvem du vil uten å ta hensyn til han siste du lå med, - selvsagt vil han siste se på deg som en hore da. Du kan unngå dette ved å ikke være utro. Hvis kvinner ikke hadde hatt denne evige interessen av å bytte partnere hele tiden så ville vi ikke hatt denne problemstillingen i det hele tatt.
waco Skrevet 22. juni 2008 #27 Skrevet 22. juni 2008 (endret) hmmm... kom opp to ganger *setter på pausemusikk* og forteller videre, dere damer på forumet her som tror at mennene på forumet her hater damer, - ikke bare tar dere feil, men dere får meg til å lure på hva dere synes om menn? Jeg og alle andre karer her er veldig glad i jenter og vi synes det er viktig å bygge forståelse mellom kjønnene. Men for å få til det er det viktig at vi kan prate om samfunnsanliggende ting uten å bli forhånet og trakassert som privatpersoner. Selv om mange av dere jenter er mobbere og liker å latterliggjøre meningsmotstandere så er vi glad i dere for det! Om dere syter og klager og er leie dere fordi dere "ikke forstår" og ikke "ønsker å sette seg inn i det", noen ganger fordi det "virker så vanskelig" så allikevel så utviser vi menn på forumet den aller største dyd og aller største forståelse og tålmodighet for vrangvilje, vi trøster dere når dere føler at "det er så mye på en gang", - vi gir dere en kos når dere "er så sinna på venninna deres", vi gir dere alle slags mulige oppmuntringer, tillitserklæringer, viser interesse ved å lytte og reflektere på svarene deres, - allikevel, uansett for mye rabalder vi samfunnsrefsere får, - så stråler vi godviljen til forakten blant kvinnene. Hvis ikke det er kjærlighetserklæringer så vet ikke jeg! Endret 22. juni 2008 av waco
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2008 #28 Skrevet 22. juni 2008 Hvis ikke det er kjærlighetserklæringer så vet ikke jeg! Du er så utrolig tapper og generøs. Trosser berettiget kritikk og gyver løs på kvinnens tankesett, setter hypoteser i tiende potens og forklarer litt av hvert. Selv det som allerede har en sammenheng , setter du i en helt ny kontekst. Det er virkelig berikende , waco. En ting jeg har lært av deg er at kvinner er horer alle sammen, skal de ikke ha penger, vil de ha gaver, komplimenter, normal høflighet og krever mer enn de gir igjen. Menn er de virkelige ofrene her, og ikke horekjøpere! Stakkars.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå