Kid-a Skrevet 21. mai 2003 #1 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg savner en jeg kan stryke på. Bli strøket på av. En som elsker meg og som sier det, en som jeg elsker tilbake. Problem: Det er ingen potensielle. Jeg blir så innmari misunnerlig hver gang jeg ser et lykkelig par. Jeg blir så betatt hver gang jeg ser en fin mann. Og like skuffet hver gang jeg blir kjent med ham. De aller fleste vil bare pule, eller så er de ikke interessert. Jeg vil ha en MANN!!!! Kiddis ... trøstedrikker i onsdagsnatten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 21. mai 2003 #2 Del Skrevet 21. mai 2003 Den som venter på noe godt,venter ikke forgjeves. :blunke: Det finnes nok noen for deg også,der ute et sted..... Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mai 2003 #3 Del Skrevet 21. mai 2003 Om du finner mer enn en, Kid-a, send et eksemplar hitover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2003 #4 Del Skrevet 21. mai 2003 Har bare ETT godt råd jeg.. SLUTT Å LETE, da dukker de aldri opp. Men hvis du bestemmer deg for å være singel resten av livet, da kommer de løpende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mai 2003 #5 Del Skrevet 21. mai 2003 Du bare juger Lea. Jeg har tatt singel-for-resten-av-livet-avgjørelsen for lenge siden, men ingen kommer løpende hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2003 #6 Del Skrevet 21. mai 2003 Er du sikker? Vel, det fungerte i alle fall for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 21. mai 2003 ÅÅ... *FRUSTRERT* Jeg vil ikke være singel nå. Har vært singel i lengre tid, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 21. mai 2003 #8 Del Skrevet 21. mai 2003 Trøyst deg med at du ikkje er åleine. Er singel eg òg. Og hankjønn... :skjegg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. mai 2003 #9 Del Skrevet 22. mai 2003 Hold ut......... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. mai 2003 #10 Del Skrevet 22. mai 2003 Menn er det nok av ... men mannfolk ... - hvor finnes de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. mai 2003 #11 Del Skrevet 22. mai 2003 Men hvis du bestemmer deg for å være singel resten av livet, da kommer de løpende. Da har jeg herved bestemt meg for det! Jeg skal være singel resten av livet (var det noen som leste dette og kommer løpende nå, tro?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. mai 2003 #12 Del Skrevet 22. mai 2003 *rekker opp hånden* Jeg kjenner en!!! Han er både kjekk og har vanvittig bra kropp.. lurer på om jeg til og med kjenner to, men han ene er vel kanskje litt ung. nooen som er intereserte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2003 #13 Del Skrevet 22. mai 2003 Hm??? Noen som ropte???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. mai 2003 #14 Del Skrevet 22. mai 2003 Lasse da, trodde du hadde fått nok i dag jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. mai 2003 #15 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg savner også ett skikkelig, spennende og godt mannfolk!! Leter ikke, men de eneste som kommer løpende i min retning er de gifte som har så mange fagre ord.... men hva i alle dager skal jeg vel med en gift mann???? Men men, vi får vel bare ta livet med ro SS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. mai 2003 #16 Del Skrevet 22. mai 2003 Lasse har truffet prinsessa, så han teller ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 22. mai 2003 JA, jeg roper og roper. Arwen: jeg er akkurat passe ung. (Hvem idiot satte denne diskusjonen på "samliv"? Dette er på langt nær en diskusjon om samliv, ikke ser det ut til å bli noe samliv ut av det, heller...) *gråte* Kiddis--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2003 #18 Del Skrevet 22. mai 2003 Lasse da' date=' trodde du hadde fått nok i dag jeg.. [/quote'] Det kommer da en dag i morra!... Dessuten er jeg veldig singel og veldig undrende til hvor single damer som kan prate mer enn om tull og tøys holder til!... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. mai 2003 #19 Del Skrevet 22. mai 2003 arwen skrev: Jeg kjenner en!!! Han er både kjekk og har vanvittig bra kropp.. lurer på om jeg til og med kjenner to, men han ene er vel kanskje litt ung. .. du får dele litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2003 #20 Del Skrevet 22. mai 2003 Lasse har truffet prinsessa' date=' så han teller ikke!! [/quote'] Lasse har SETT en prinsesse!..... (Den som var ung og høy og flott... jaja...) seee?.. Tell meg tell meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå