Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 trenger litt tips til aktiviteter på en regnværs-søndag.... så hva er dine planer for dagen???
Gjest hyggelig Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Rydde i klesskapet å gjøre det klart for sommeren? legge vekk det du ikke bruker og gi det til fretex. sette bilder inn i album. kanskje scrappealbum? bake noe godt til dessert eller til kaffen. gå på besøk. ta ansiktsmaske, et bad, skrubbe kropp og ben, nappe bryn etc. greit å få det gjort;)
Muffin! Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Rydde i klesskapet å gjøre det klart for sommeren? legge vekk det du ikke bruker og gi det til fretex. sette bilder inn i album. kanskje scrappealbum? bake noe godt til dessert eller til kaffen. gå på besøk. ta ansiktsmaske, et bad, skrubbe kropp og ben, nappe bryn etc. greit å få det gjort;) Så flink du skal være da Jeg skal spille Wii, spise taco med kjæresten og se på fotballkampen :-D Må lade opp til en ny jobbeuke. Men har vaska en maskin med klær i dag da, så har jo vært litt flink også
Muffin! Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Hmm, når jeg leser litt nærmere så skjønner jeg at det var forslag :gjeiper:
Gjest Evine Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Min planer for dagen: - Vaske klær - Lage middag - Luke i hagen - Ta nett over bærbuskene - Flytte på noen planter - Trene - Gå tur med hunden
LekeHusmor Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 ah jeg sitter også inne og kjeder meg! har egentlig lyst å vandre litt rundt i byen og kanskje gå på café, men det er jo ikke noe koselig når det regner.. skulle ønske jeg hadde wii, lyst å gjøre noe GØY liksom ting jeg har lyst til, fortrinnsvis i lag med kjæresten: gå på café spise middag ute gå på kino å ha handlet inn mat igår slik at jeg kunne lagd noe i dag spille wii har jobbet 12 timers dager hele uken så føler meg litt tiltaksløs i dag nå som jeg plutselig har en fridag.
Bokormen Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Eneste dagen med fri denne uken! Deilig... men også litt kjedelig... hehe Våknet 0830, og stod opp og fikk gjort unna noe papirarbeid. Så lagde jeg frokost og vekket sambo. Etter det har jeg dusjet, stelt meg, vasket to maskiner med tøy, ryddet på soverommet og i gangen.... og nå ser jeg den første Harry Potter-filmen bare for å ha noe å finne på... men gidder ikke følge noe særlig med, så er jo ikke noe stort poeng da... Har lyst til å finne på noe med samboeren, men han sitter på kontoret sitt og jobber og jobber... alle de nærmeste vennene mine er bortreist på ferie e.l. og jeg er for tiltaksløs til å finne på noe særlig alene. Hehe. Ikke mye hjelp herfra, mao.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå