Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Har MSN Messanger på skjermen på jobb, og her om dagen aktiverte jeg den. Men ser nå ikke poenget med å ha den, den blinker hele tiden selv om jeg slår den av, og den irriterer. Derfor: hvordan bli kvitt den? Har sjekket kontrollpanel og "installer/avinstaller", men MSN-Messanger står ikke oppført der... Hjelp!
Gjest Qha Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 (endret) Gå inn på verktøymenyen på MSN , velg alternativer og så generelt. Fjern haka ved kjør msn automatisk når jeg logger meg på windows. Endret 22. juni 2008 av Qha
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Har samme problemet her...på min er det kun valgene "File, Edit, View og Actions", ingen alternativer og generelt... Hvordan blir en kvitt sånt?
Gjest Gjest_tea_* Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Har samme problemet her...på min er det kun valgene "File, Edit, View og Actions", ingen alternativer og generelt... Hvordan blir en kvitt sånt? Ingen fane som heter "tools"? Ev. kan du trykke på kallenavnet ditt, da får du opp en meny.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Hvor finner jeg kallenavnet? Har ingen meny, bare de jeg skrev over her... Hjelp?
Gjest Hjalmar Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Den beste måten å fjerne msn, er å gå inn i registeret og slett det fra oppstartsmappa, men det funker greit å klikk start, klikk kjør (run), skriv msconfig, velg fane med oppstart, og hak av msn.. Det er mange valg i msconfig, så ikke hak av de boksene som du IKKE vet hva er, fordi det kan forårsake store problemer for systemet ditt Husk og avslutt med bruk og ikke ok.. Bruk = forever, OK = kun til restart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå