Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har god erfaring med dette? Har kjøpt meg en boks:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har god erfaring med dette? Har kjøpt meg en boks:)

Ingen erfaring, men vil gjerne høre din når du har fått testet det ut en stund!

Drikker masse kaffe, så det der hørtes genialt ut. Men fant ikke noe seriøs info om det og siden jeg naturligvis er skeptisk og ikke tror det har noen effekt, så syntes jeg det var litt for dyrt til at jeg gadd å teste det for moro skyld.

Men nå kan jo du være forsøkskaninen, hehe

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Ja, som jeg pleier å si: Det eneste jeg har til felles med bestemora mi er at vi begge lar oss lure til å kjøpe det ene jukse-slankeproduktet etter det andre!

Drikk kaffe og bli slank?? Can't believe I went for it...den smaker rart også.

• 4 uker senere...
Skrevet
Ja, som jeg pleier å si: Det eneste jeg har til felles med bestemora mi er at vi begge lar oss lure til å kjøpe det ene jukse-slankeproduktet etter det andre!

Drikk kaffe og bli slank?? Can't believe I went for it...den smaker rart også.

He he... skjønner den.... men venninnen min har prøvd den og hun gikk faktisk ned 7 kg.... vet ikke om det var pga den... men jaja:)

Skrevet

Svigermor kjøper den. Vet ikke helt hvorfor jeg..hun går ikke ned i vekt av den, men hun drar oftere på do sier hun. Skjønner ikke helt vitsen jeg..

Gjest Raptuza
Skrevet

Kanskje den berre er svært vanndrivande?

Ellers har eg prøvd 30 days - dyrt og dårlig. Ikkje verd pengane!

Skrevet

Tror coffeeslender rett og slett har mer koffein enn vanlig kaffe. Derfor har den ogsåo en viss forbrenningseffekt. Personlig ville jeg heller tatt et par espresso...

Skrevet

Var det ikke blest rundt coffe slender for noen måneder tilbake, fordi den inneholder giftige stoffer? - Og er ren svindel, vil jeg anta.

Gjest Raptuza
Skrevet

Giftig????

Kor er mattilsynet??? :forvirra:

Gjest Gjest
Skrevet
Var det ikke blest rundt coffe slender for noen måneder tilbake, fordi den inneholder giftige stoffer? - Og er ren svindel, vil jeg anta.

Det vet jeg ikke, men ALL pulvekaffe inneholder giftige stoffer. Dvs bly, blant annet.

Gjest Gjest
Skrevet
Svigermor kjøper den. Vet ikke helt hvorfor jeg..hun går ikke ned i vekt av den, men hun drar oftere på do sier hun. Skjønner ikke helt vitsen jeg..

Mormor kjøper den, ikke fordi det er slankekaffe, men fordi det er den beste pulvekaffen, sier hun. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tviler sterkt på det. Men jo coffee slender tabletter var på Mattilsynets liste over "farlige" helsekostprodukter. De stod på lista pga. at de inneholder koffein, og innholdet er ikke særlig høyt i forhold til de andre produktene på lista.

Så til deg som lurte på hvor mattilsynet er, så har du jo delvis svaret der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...