salsera Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #381 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er ikke rart at jeg ramlet ut av dine innlegg, når det knapt har vært noen innlegg her. Det ble jo ikke så sterk rødbetesmak av det, men hjemmelaget pasta er uansett godt. Nå sitter jeg på jobb og burde være flittig, men etter en hard start på uka, har lufta hlt gått ut av meg. Jeg tror jeg skal unne meg et kvartet til med sløving og kaffe, mens jeg leter fram flere rødbeter ideer på nettet. Vi har rødbeter hjemme igjen, og nå begynner det å bli på tide å prøve noe nytt. Eller lage rødbetesuppe, det har vi ikke hatt på ganske lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #382 Del Skrevet 28. oktober 2009 Potetmos med rødbeter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 25. november 2009 #383 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg må også huke deg opp på mine innlegg igjen Den oppskriften på potetmos med rødbeter så utrolig god ut, den må jeg prøve. Jeg har noen lammefileter i fryseren, så det spørs om ikke den skal brukes til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 11. desember 2009 #384 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei salsera! Jeg har (som du kanskje har merket) vært veldig lite på KG i det siste, men jeg kommer sterkere tilbake ganske snart! Veldig mange fristende rødbeteoppskrifter her - fikk lyst til å prøve flere av dem. Og her kommer to gode oppskrifter til: Skye Gyngells tomat- og rødbetepuré som Aricia har lenket til noen ganger, og rødbetebrownies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #385 Del Skrevet 25. desember 2009 God jul! Denne bloggen har jeg lyst til å se nærmere på en dag jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 26. desember 2009 #386 Del Skrevet 26. desember 2009 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #387 Del Skrevet 2. januar 2010 Godt nytt år! Kanskje jeg burde ha som nyttårsforsett å bruke denne dagboka mer? Litt av ferien har gått med til å bla i kokebøker, og nå har jeg igjen endel oppskrifter jeg har lyst til å prøve. Bl.a. en slags potetgrateng med olivenolje og provence-krydder, og en variant av tofuboller i tomatsaus. Dessuten har jeg lurt litt på å lage en variant med lettrøkt tofu, steinsopp og noen krydder (jeg har ikke helt bestemt meg for hvilke ennå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #388 Del Skrevet 3. januar 2010 I dag testet jeg ut både tofubollene og potetgratengen. Siden vi først kom hjem i går kveld, er kjøleskapet ganske så tomt for grønnsaker, så det ble bare revne gulrøtter til. Dessverre bløtla jeg for lite steinsopp, så jeg måtte bruke svarte oliven for å få nok smak på tofubollene. De ble gode, men steinsoppsmaken forsvant litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. januar 2010 #389 Del Skrevet 3. januar 2010 Godt nyttår, salsera! God jul! Denne bloggen har jeg lyst til å se nærmere på en dag jeg har tid.Den bloggen så interessant ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #390 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg føler meg ikke alltid vel ved tanken på at alle kan lese hva jeg skriver her, så jeg har opprettet en blogg og vurderer å flytte (den i det siste heller fraværende) aktiviteten inn dit. Hvis noen savner tilgang, så si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 1. november 2010 #391 Del Skrevet 1. november 2010 Hei! Leeenge siden jeg har vært innom deg, eller kvinneguiden i det hele tatt. Kan jeg få tilgang til bloggen? Kjekt med vegetarmat-inspirasjon fra deg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå