LilleThea Skrevet 22. februar 2010 #441 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei, her var det stille :-) Regner med at det er fordi du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #442 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei søtnos, så koselig at du titter innom Ja, jeg har det ganske bra Hverdagen blir fortsatt mye preget av bilulykken, men jeg føler at jeg har tatt en del gode skritt og har det godt slik som ting er Hvordan er det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 4. mars 2010 #443 Del Skrevet 4. mars 2010 Hei på deg :-) Lurer på hvordan du har det vet du :-) Det er godt å høre at det går fremover med deg! Også litt nysgjerrig på hvordan daten din gikk? Jeg har det ganske bra egentlig.. Hm, nei jeg har det nok egentlig veldig bra, om jeg ser bort fra at det fremdeles ikke er noen løsning på huset. Har advokat på det, men får lite respons.. så langt.. Det er frustrerende til tider! Men det må vel gå mot en avslutning snart...? Følelsesmessig så har jeg ikke en følelse igjen for han, og er glad for at jeg ikke ente opp med å bo med han :-) Har også truffet en jeg liker godt. I utgangspunktet så hadde jeg ikke planer om å treffe noen på lenge lenge, til alt her var oppe og avgjort :-) Men vi tar det sakte og ser hva som skjer... Går noen runder med meg selv innimellom, kjenner jeg er litt brent og ikke alltid tenker helt rasjonelt. Men jeg gjør så godt jeg kan, og han kjenner til situasjonen og historien. Han mener han kan være en støtte mens det pågår, mens jeg er redd det kan ødelegge for oss, siden jeg kjenner jeg "overfører" gamle følelser/erfaringer over på han... Jobber med meg selv, slik at dette kan være en fin tid, også får det gå som det går :-) Og jeg håper det går bra, for jeg liker han virkelig godt :-) Er det ikke godt når livet går fremover, og en kjenner at livet er ett godt sted å være? :-) Mange klemmer og tanker, ta fortsatt godt vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. mars 2010 #444 Del Skrevet 19. mars 2010 Lurer litt på hvordan det er med deg, jeg - evigheter siden jeg har vært innom boka di nå. Har sett deg rundtomkring på forumet, og synes du uttrykker deg litt "freskere" nå. Og da tenker jeg alltid at det er så fint også blir jeg litt glad, selv om jeg er helt uenig i det du sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #445 Del Skrevet 19. mars 2010 Hva?! Er du ikke enig altså? Ja, jeg har det mye bedre Føler meg fortsatt litt ødelagt i forhold til at jeg ikke tør å stole på at menn er dem de gir seg ut for å være, men det der får bare ta den tiden det tar, tenker jeg. Jeg trives i allefall veldig med det livet jeg har skapt meg og lever nå Tror det alt i alt har vært veldig bra for meg. Føler jeg har vokst masse, og kjenner bedre mine egne grenser. Mye glede i livet mitt om dagen Og nå kommer våren også! Jeg er glad i vinteren, og utnytter den masse, men kjenner det blir godt med vår og varme nå Er jo ingenting som er bedre enn det Koselig at dere fortsatt dukker opp her og tenker på meg. Jeg er veldig takknemlig for hvordan dere var der for meg gjennom de tøffe takene. Morsomt med kg sånn sett, for vi kjenner jo ikke hverandre, men det hadde likevel vært tøffere uten støtten deres, så tusen takk dere! Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. mars 2010 #446 Del Skrevet 20. mars 2010 Er enig i mesteparten, da Godt å høre at det går fremover! Det med å stole på menn kan jo sikkert sitte i en stund, det tror jeg mange kvinner har opplevd. Og det er så fint når man kommer ut av noe og innser at man faktisk har blitt sterkere av det! Jeg har hatt mine doser med dritt jeg og, men aldri noe i nærheten av det du har vært igjennom - men det er faktisk skikkelig inspirerende å se at du kommer ut med hodet hevet! Tøffa! :happy: KG er så merkelig sånn sett altså. Jeg har aldri møtt flesteparten av de jeg er i kontakt med her inne, men det er så hyggelig med tilbakemeldinger og snille ord når men er nedfor, og morsomt med tullprat ellers. Fine internett! Jeg har flyttet fra England tilbake til Norge, og det er f-a-n-t-a-s-t-i-s-k. Føltes som om livet mitt var på pause mens jeg var der og studerte, nå har det liksom begynt igjen. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 28. mars 2010 #447 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Stjernekyss, nå er huset mitt Livet smiler igjen Herlig Godt å høre at det går bra med deg Endret 28. mars 2010 av LilleThea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #448 Del Skrevet 28. mars 2010 Velkommen tilbake til moderlandet pingting Føles deilig når livet er som man ønsker at det skal være Og gratulerer med huset LilleThea! Det var en hard tørn, men det var verdt det, ja? Synes vi er skikkelig tøffe alle sammen jeg! til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 30. mars 2010 #449 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, det var en hard tørn, og verdt det Helt utrolig å tenke på at det er fortid og ikke nåtid Klokere er man blitt, og det beste av alt, han skal ikke få ødelegge min nåtid og fremtid. Det er han faktisk ikke verd! Kanskje jeg har vært heldig, men tilliten min til han jeg har truffet nå, den er faktisk stor. Jeg er ikke så mistenksom og skadeskutt som jeg trodde jeg kom til å bli Ha en fin påske! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mars 2010 #450 Del Skrevet 30. mars 2010 Vi er råtøffe, alle sammen. :happy: God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå