stjernekyss Skrevet 4. november 2009 Forfatter #381 Del Skrevet 4. november 2009 Han er SINNSYKT deilig! Synes han har vært sånn ok-kjekk på film, men in real life? SYKT kjekk! En smuuuuule starstruck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicia2 Skrevet 6. november 2009 #382 Del Skrevet 6. november 2009 Hei ! For øyeblikket har jeg forbud om å sitte foran pc-en,men måtte ,bare litt.. (er til behandling hos kiropraktor pga nakken og siden en kan bli verre da,er jo jeg blitt det :gjeiper: og er svimmel og kvalm,og blir verre ved å se Tv o.l) Jeg ble veldig spent nå,Stjernekyss,siden du skriver at du har tatt initiativ til å prate med exen.. Håper han vil komme deg i møte også da,og at det går over all forventning !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 6. november 2009 #383 Del Skrevet 6. november 2009 Heihei! Hvordan går det med deg? Har du hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 6. november 2009 #384 Del Skrevet 6. november 2009 Ser du på Senkveld på tv2? hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 7. november 2009 Forfatter #385 Del Skrevet 7. november 2009 Nei, hva var på Senkveld? Jeg har kost meg masse i dag. Dagene går litt i ett om dagen, og jeg merker at jeg må roe ned egget litt, for merker at ting begynner å flyte ut her, og vet at det i neste runde betyr at jeg tar meg helt ut. Orker ikke det. Planer om en rolig helg Har vært hos en venninne i dag. Hun bor i gokk, og transporten hjem var selvfølgelig forsinket Rimelig trøtt nå, så hopper i køya rimelig snart. Vi har hatt det kjempekoselig da! Synd å høre at du har blitt dårligere da alicia2! Håper det hjelper snart. (For min del hjelper det alltid litt å være rampete )Jeg fikk for mye kiropraktorbehandling og ble skikkelig dårlig. Er nok en gylden middelvei der Jeg har ikke hørt noe fra eksen foreløpig. Tenker jeg venter til over helgen før jeg gir lyd fra meg igjen. Ikke for å mase på praten, men for å få fortgang i papirene. Tror ikke rekkefølgen er så viktig for meg. Men det er viktig for meg å ha det formelle i orden, og nå er vi på overtid, og det liker jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 8. november 2009 #386 Del Skrevet 8. november 2009 Ja, han var på senkveld Han jammen sympatisk også! Har du hatt en fin hel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 9. november 2009 #387 Del Skrevet 9. november 2009 Ja, han var på senkveld Han jammen sympatisk også! Har du hatt en fin hel da? Så han jeg også, og tenkte på Stjernekyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 9. november 2009 Forfatter #388 Del Skrevet 9. november 2009 Hehe, så morsomt. Skulle jeg gjerne hatt med meg. Jaja, livet går vel videre uten også Har hatt en fin og rolig helg. Men har en eller annen ubehagsfølelse i kroppen som jeg ikke helt klarer å plassere. Stress av noe slag, tror jeg. Synes det er vanskelig innimellom, med hele denne situasjonen jeg er i med ulykken, og være alene om alt. Jeg har jo mange gode mennesker rundt meg, men alt det praktiske som må ordnes. Papirer og slikt. Tungt at alt står og faller på meg. At det ikke er noen her som surrer rundt og kan steppe inn når det blir litt for mye å bære alene. Jeg får det jo til, det tar bare lenger tid enn vanlig, det er mer den følelsen av å stå helt alene i det. Selv om det er mange rundt meg. Virker det helt ulogisk? Nå har jeg i allefall fått ordnet noen papirer med forsikringsselskapet. Det har ligget over meg en stund. Tror jeg går rundt med litt underliggende angst for å få kuttet midler og sånn. Er ikke noe stas å være sykemeldt. Samtidig er jeg redd for hvordan det skal gå å komme tilbake til arbeidslivet igjen. Jeg tror det kommer til å gå, men nå har jeg vært ute av det så lenge, at det skremmer meg også, selv om jeg gleder meg. Føler litt at min økonomiske skjebne ligger i andres hender. Og det liker jeg fryktelig dårlig.. Og så føler jeg meg dårlig igjen, og det liker jeg heller ikke. Jeg har sovet elleve (!?!) timer i natt, og likevel våkner jeg opp og er tett og vondt i halsen og orker ikke å bli syk en gang til. Synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal forholde meg til hangling. Skal jeg fortsette å kjøre på, eller skal jeg roe ned? Og hvor mye skal jeg i såfall roe ned? Nei, akkurat nå synes jeg det er vanskelig å være alene. Hadde trengt noen som kysset meg på hodet og sa at alt kom til å gå bra nå.. Jeg vet jo at det kommer til å gå bra.. At alt ordner seg. Men jeg savner litt den omsorgen som er i den helt innerste sonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 9. november 2009 #389 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg kjenner igjen følelsen av å savne noen, noen som kan holde rundt deg og passe på deg. Venner er gode å ha, men det blir ikke det samme som en kjæreste. Men det kan kanskje være sunt å være litt alene også. Det gir en helt annen mestringsfølelse av å klare ting på egenhånd. Hvis jeg klarer dette, klarer jeg hva som helst. Det pleier jeg å si til meg selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 9. november 2009 Forfatter #390 Del Skrevet 9. november 2009 Ja.. Men jeg har vært alene lenge nå.. Og det er ikke det at jeg egentlig vil ha en kjæreste, bare det at det snur livet på hodet å være i en trafikkulykke, og det er så mye man må forholde seg til da, som ikke er en del av det normale livet. Og det er tungt å være alene om akkurat det. Jeg vet at jeg klarer meg helt fint alene. Jeg vet at jeg er selvstendig. Men når man nesten dør, så hadde det vært greit med litt hjelp i den innerste sonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 9. november 2009 #391 Del Skrevet 9. november 2009 Men når man nesten dør, så hadde det vært greit med litt hjelp i den innerste sonen.. Ja, det kan jeg forstå! Eller jeg kan bare prøve å forstå, fordi jeg har aldri opplevd noe liknende selv. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 9. november 2009 Forfatter #392 Del Skrevet 9. november 2009 Ja, det kan jeg forstå! Eller jeg kan bare prøve å forstå, fordi jeg har aldri opplevd noe liknende selv. :klem: :klem: Tusen takk. Føler meg litt molefunken i dag. Og alle har vært så opptatt.. Fikk også vite at en i den utvidede familien min i dag forårsaket en trafikkulykke. Han klarte seg helt fint, rystet selvfølgelig, men den andre ble kjørt til sykehuset i ambulanse. Politiet sa at vedkommende sannsynligvis kom til å klare seg, men jeg vet jo hva det er å klare seg. Jeg sitter nå, fortsatt sykemeldt snart et år etter, og har fått livet mitt endret. Det kom litt for nært.. Jeg bare gråt og gråt da jeg kom hjem Verden er et litt vanskelig sted å være i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 9. november 2009 #393 Del Skrevet 9. november 2009 Det er jo helt naturlig at du reagerer når en du kjenner forårsaker en ulykke. Håper du får sove godt og at verden er et bedre sted i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 10. november 2009 #394 Del Skrevet 10. november 2009 Hei, håper du har en litt bedre dag i dag :-) Ikke rart at du føler deg alene, du har hatt og har ett fryktelig tøft år! Skjønner at det er tungt å gjøre alt selv, passe på alt selv, ordne opp i alt selv. Aldri ha noen som kan overta når du er for sliten.. Men dette er en periode i livet ditt som ikke vil vedvare. Jeg har full tro på at en dag vil du få tilbake for det du går igjenom nå. Du kommer ut i andre enden som ett sterkere og klokere menneske! Hold ut, det blir bedre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 10. november 2009 Forfatter #395 Del Skrevet 10. november 2009 Tusen takk Dere er så gode! Verden er et bedre sted i dag! *Lettet* I dag har jeg tenkt til å dra på en liten ærendrunde. Jeg har blant annet tenkt til å kjøpe en diger perm og prøve å få litt orden i alle de papirene som har hopet seg opp i løpet av året som har gått. Får helt panikk hver gang jeg får beskjed om å finne frem ulike papirer, for papirene mine ligger i en diger haug, i en diger pose, bak lukkede dører i skapet mitt Tror det kan være bra for meg å sortere og få litt oversikt. Kanskje det vil hjelpe på bearbeidingen også? I hvertfall gjøre et ærlig forsøk Uff, jeg er ikke så glad i den overgangsfasen det er mellom årstidene nå.. Hadde vært så bra hvis det kunne gått rett fra vakker høst, til vakker vinter. Hoppet over den grå, sure, våte mellomtiden hvor man bare blir trøtt og ...mer trøtt! Nei, ut av døra med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 10. november 2009 #396 Del Skrevet 10. november 2009 Heihei! Hvordan har dagen din vært? Har du fått unna litt papirsortering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 11. november 2009 Forfatter #397 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg fikk kjøpt meg en perm, sorteringen er det verre med Nå har jeg i allefall det jeg trenger, skulle jeg bli overmannet av ispirasjon til å rydde i papirer Hadde en deilig dag i går, har skjønt at jeg har levd litt over evne igjen, og da har smertene blitt verre igjen Så nå prøver jeg å sakke ned tempo igjen. Er veldig i tvil i forhold til hva jeg skal gjøre i dag. Jeg hadde tenkt til å dra og trene, og tror kroppen min trenger det, ettersom den har mer smerter igjen, samtidig har jeg blitt invitert til pepperkakebaking sammen med tantebarna mine, og det har jeg også veldig lyst til. Hva skal jeg velge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 11. november 2009 #398 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg fikk kjøpt meg en perm, sorteringen er det verre med Nå har jeg i allefall det jeg trenger, skulle jeg bli overmannet av ispirasjon til å rydde i papirer Hadde en deilig dag i går, har skjønt at jeg har levd litt over evne igjen, og da har smertene blitt verre igjen Så nå prøver jeg å sakke ned tempo igjen. Er veldig i tvil i forhold til hva jeg skal gjøre i dag. Jeg hadde tenkt til å dra og trene, og tror kroppen min trenger det, ettersom den har mer smerter igjen, samtidig har jeg blitt invitert til pepperkakebaking sammen med tantebarna mine, og det har jeg også veldig lyst til. Hva skal jeg velge? Tantebarna :-) Barn er fulle av livsglede :-) Og det trenger du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 11. november 2009 #399 Del Skrevet 11. november 2009 Enig, enig! Tantebarn og pepperkaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 11. november 2009 Forfatter #400 Del Skrevet 11. november 2009 Det ble tantebarn og pepperkaker Veldig fornøyd med det valget. Og ganske kvalm.. Spise drøyt mye pepperkakedeig. Faktisk så mye at jeg nesten ikke hadde lyst på pepperkaker da de endelig var ferdige Jeg ELSKER tantebarna mine! Fikk vært litt alene med broren min også, og det var superkoselig. Sjelden vare, de er en familie på fem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå