Lissi Skrevet 15. juni 2009 #261 Del Skrevet 15. juni 2009 Å en ting til: Det jeg tror Kospia mente med min dagbok, er fordi vi har vært gjennom mye av det samme, og at etter regn kommer sol! Man må bare ikke slutte å tro på det! Ting er tøft mens det står på, så sakte med sikkert så blir noen ting bedre.. og plutselig så har man det bra igjen! Jeg vet også hvordan det er å ha smerter. Jeg sliter også med nakke/hodesmerter, pluss krystallsyken! Jeg tror det er muskulært så jeg er heldig. Jeg håper hvertfall at du får dekket kostnadene dine til fysio. Jeg må betale selv for alt. Det er dyrt. Går fort noen tusenlapper pr mnd. Hold ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #262 Del Skrevet 15. juni 2009 Tusen takk Snakket med en venninne tidligere i dag, og jeg var så frustrert over alt som måtte komme på toppen av ulykken. Og så sa hun så fint; - at dette er ikke noe som kommer på toppen av ulykken. Det kommer som følge av ulykken. At jeg har forventninger og forestillinger om å ha klart meg så bra, men jeg har faktisk fått varige mén. Det var så godt. Da føles det på en måte ikke så urettferdig lenger. Det ble satt i sammenheng. Jeg har heldigvis fått ny saksbehandler i forsikringsselskapet, og har en dyktig advokat, så jeg har tro på at det ordner seg der nå. Jeg synes det er ganske ille at det må gå så langt. Man betaler jo tross alt forsikringspenger hvert eneste år, nettopp for å være sikret når sånne ting skjer. Nå har jeg "på toppen av det hele" også fått bihulebetennelse, men det er vel ikke så rart at immunforsvaret mitt er litt skakkjørt etter fem måneder med konstante smerter. Er så sliten av det. Men det mest overraskende, som traff meg midt mellom øynene i dag, var at jeg plutselig syntes det var kjempetøft at eksmannen min har gått fra meg! Over ett år senere! Det er bare skikkelig vondt... Føles urettferdig og svikefullt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 15. juni 2009 #263 Del Skrevet 15. juni 2009 Klart at sånne tanker gjerne dukker opp når man har det tøft, da er det veldig lett å ta med alt som er eller har vært jævlig. Det bare blir sånn! Jeg håper du snart finner en ny en, men jeg skjønner at det er ikke det du tenker mest på akkurat nå! Men jeg tror det hadde vært godt for deg! Finne kjærligheten på ny! Det fortjener du! God bedring! Prøv å få i deg mulitivitaminer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #264 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja, du har kanskje rett i det... Føles bare rart.. Jeg har egentlig ikke lyst på noen ny, jeg liker å være alene, men akkurat i dag savner jeg litt å være den ene for noen. Savner litt kjærlighet.. Takk for at du ønsker det for meg Har spist masse blåbær i dag, fant friske blåbær til ti kroner kurven!! OG de var søte og gode! Masse antioksidanter, så i morgen er jeg nok frisk som en fisk.. Ehh...Snart i hvertfall Hvordan er det med deg? Er du på utkikk etter noen ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 15. juni 2009 #265 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei Stjernekyss En stund siden jeg har vært her inne nå, så det var godt at Lissi har kommentert hva jeg mente når jeg ba deg lese dagboka hennes Er det ikke bra typisk da, når det virkelig gjelder...når man virkelig trenger hjelp, da er det plutselig ingen hjelp og få. Nå snakker jeg ikke om venner og kjente, men det offentlige. Forsikringsselskaper som skal hjelpe oss når vi virkelig trenger det, og man må virkelig stå på krava Ikke gi deg Stjernekyss, ikke la dem knekke deg. Får virkelig håpe det hjelper med en ny saksbehandler. Klart man savner noen å dele hverdagen med, noen som gir deg kjærlighet. Med tid og stunder er du nok klar for å møte en ny mann, kanskje dukker han opp når du minst aner det.............. Ønsker deg alt godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #266 Del Skrevet 15. juni 2009 Tusen takk, godt å ha noen i ryggen når man føler man er på randen til å kaste inn håndkleet Ja, det er den med når du minst aner det. Men jeg tror jeg er noenlunde avvisende om dagen. Jeg er ikke helt åpen for det selv. Tror ikke jeg hadde tålt et nytt forhold helt enda. Jeg har ikke lyst til å bli revet med i en intens forelskelse. Det var det jeg gjorde sist. Jeg stoler ikke på det. Jeg føler meg litt ødelagt. Love-wise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 15. juni 2009 #267 Del Skrevet 15. juni 2009 Kjære deg! Hvis du blir redd for kjærligheten har du tapt! Selvfølgelig har vi brent oss, det svir, og vi blir redd for å satse på nytt! Men er det ikke bedre å prøve igjen enn å leve alene resten av livet fordi man har brent seg en gang? Ja, jeg er livredd jeg også! Mannfolka jeg møter fremover vil gå gjennom lupelampa! Jeg lover deg, jeg er blitt skeptisk og redd, men jeg skal ikke la det stoppe meg! Jeg chatter masse med en fyr herfra nå! Han bor en km fra meg, og han er også svidd så det holder! Om det er et pluss eller minus, kanskje begge deler. Man vil ha en bedre forståelse for hverandre. Det gir rom til å bearbeide det som har skjedd. At det er lov å snakke om det, for ofte er det turnoff å snakke om eksen sin! Jeg skal tørre å møte han en dag! Jeg sa det må være noe muffens, fordi han virker to good to be true!! Men sånn tenker jeg.. sånn er det bare! Det jeg sliter mest med er at han har masse penger, og opptatt av det. Det liker jeg ikke, fordi det var det som gjorde forholdet til eksen min et helvete. Men jeg har sagt fra så får vi se! Men han har bare dårlig selvtillit etter eksen hans har vært utro mot han, så vil han kanskje prøve å skryte av det som han tror andre liker! Eksen hans, likte jo veldig godt pengene hans. Jeg er ikke sånn! Jeg klarer meg selv. Penger er fint det, men det skal ikke misbrukes. Jeg passer ikke i en posche heller I allefall, målet er å klare å møte noen denne sommeren. Omså på en middag. Har ikke kommet i gang, og jo lenger jeg venter jo verre blir det! Jeg tror også du har havnet i en sånn stim som jeg var i, alt for syk til å jobbe og alt for mye tid til å tenke! Jeg har kjøpt meg shaktimatten. Google denne! Funker den skal jeg si fra til deg. Jeg bruker denne for nakken Kanskje et alternativ til behandling, eller i tillegg til! Hold motet oppe nå! Lag deg en profil på nettet, chat litt, se litt, flørt litt! Ingenting er forpliktende! Nå skal jeg se på Snåsamannen så kan godt hende jeg ringer en healer i morgen Jeg er så lettlurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #268 Del Skrevet 15. juni 2009 Hehe, joda, flørting er jeg med på Men kjærligheten.. Som i mellom en mann og en kvinne.. Jeg vet ikke helt.. Jeg vil heller være alene, enn å være i et dårlig forhold. Jeg orker ikke mer drama. Jeg fikk streng beskjed av en venninne om å lage meg profil på nettet, så gjorde det, og chattet en stund med en fyr. Men jeg var jo egentlig aldri interessert, så det gikk liksom over av seg selv. Det var moro da, å sjekke innboksen og sånn, men jeg ville ikke noe mer enn det. Jeg er bare ikke interessert. Jeg synes det er gøy å flørte, men jeg tror ikke helt på noe mer om dagen. Tror ikke på ekteskapet, tror ikke på monogami, tror ikke på at menn egentlig vil ha noe annet enn en reservemor. Og hvor mange år skal man bruke på å se det hele gå i vasken? Jeg vet at jeg har en lås på hjertet om dagen, men jeg er ikke klar til å fjerne den. Det hjertet har vært gjennom så mange tøffe tak i så mange år nå, at får det et slag til så går det i stykker. Det gjør så mye fint for meg, så jeg skylder det å ta være på det til det er litt sterkere. Det er ikke nå. Godt å høre at du er der ute og flørter igjen Blir jeg glad for å høre Kanskje snåsamannen kan fjerne litt av smertene mine, det hadde vært greit. Du får be ham sende en tanke til meg Nå hamrer den fulle naboen min løs på pianoet sitt, noe som passer hodepinen min veldig dårlig... Tror jeg skal finne frem øreproppene mine og krype til køys. Trøtt og sliten, og har en lang dag med legeting foran meg i morgen. Gleder meg veldig lite iom at jeg har bihulebetennelsen på toppen og bare har lyst til å være i fred. Men hvem vet.. Når man minst aner det hva? Ingenting som er så sexy som et knallsykt kvinnfolk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #269 Del Skrevet 16. juni 2009 Yes! I dag begynner jeg å føle meg som meg selv igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 16. juni 2009 #270 Del Skrevet 16. juni 2009 Bare tittet innom her jeg, og følte at jeg måtte legge igjen en til deg... Ønsker deg en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #271 Del Skrevet 16. juni 2009 Så koselig:) Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 17. juni 2009 #272 Del Skrevet 17. juni 2009 Takk! Stikk gjerne innom hos meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #273 Del Skrevet 24. juli 2009 HURRAA!! JEG HAR BURSDAG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 26. juli 2009 #274 Del Skrevet 26. juli 2009 HURRAA!! JEG HAR BURSDAG!! Næmen snuppa! Grattis med dagen som har vært! Helt utrolig at ingen har vært innom med litt Håper du har det bra! Jeg har vært gjennom en runde med å prøve meg i nytt forhold, og det gikk ikke så bra! Skjønner hva du mener at man trenger tid å komme seg, være i stand til å elske igjen! Er ikke helt der, det føltes ikke rett! Men jeg skal ha det hyggelig, date litt, kanskje dra en uke til syden med en gammel venn! Prøv å nyt sommeren! Den er her nå! Selv om det ikke virker sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #275 Del Skrevet 26. juli 2009 Tusen takk Jeg hadde en superdeilig dag, fra morgen til kveld! Kunne ikke vært bedre Nei, jeg skjønner veldig godt hva du mener. Man må ta den tiden man trenger. Bedre å ta den med en gang, og gjøre seg ferdig med det Kos deg masse på ferie! For meg er sommeren -09 allerede legendarisk! Kan ikke huske å ha hatt en så deilig sommer på evigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 27. juli 2009 #276 Del Skrevet 27. juli 2009 Tusen takk Jeg hadde en superdeilig dag, fra morgen til kveld! Kunne ikke vært bedre Nei, jeg skjønner veldig godt hva du mener. Man må ta den tiden man trenger. Bedre å ta den med en gang, og gjøre seg ferdig med det Kos deg masse på ferie! For meg er sommeren -09 allerede legendarisk! Kan ikke huske å ha hatt en så deilig sommer på evigheter SÅ herlig å høre! Sommeren min er ikke blitt helt som jeg hadde tenkt, alt for mye jobbing og bekymringer og alt for lite sol og sommer! Har også vært nordpå å begravd bestemoren min! Kjenner jeg har så stort behov for å reise bort en uke, men jeg vet også at det kanskje ikke lar seg gjøre pga butikken! Men jeg prøver allerede nå og fikse vaktlisten Så herlig å høre at det går bra med deg! Men håper jo at du tørr begynne date igjen snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #277 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Leit å høre om bestemoren din Det er vondt å miste.. Jeg håper du får til ferien din, det fortjener du! Joa, jeg har på mange måter lyst til å begynne å date igjen. Men etter ulykken klarer jeg bare å omgås mennesker som gir omsorg og kjærlighet. Jeg har stadig flashbacks og er fortsatt fulltidssykemeldt pga smerter og alt. Det aller meste er alt for intenst for meg fortsatt. Kjærlighet og godhet er alt jeg klarer. Dating innebærer en storm av følelser som jeg ikke klarer å absorbere enda. Det er egentlig litt vanskelig, for akkurat den delen der føler jeg ikke at det er noen som forstår. Jeg har ikke noen problemer med at eksmannen min gikk fra meg lenger. Jeg døde nesten. Det satte verden i perspektiv. Men det er også nettopp det at jeg nesten døde, som gjør det vanskelig å være i live. Det er vanskelig å forstå og forholde seg til at grunnen til at jeg fortsatt puster er ren og skjær flaks. Jeg trenger å fordøye det. Og det er ikke lett å fordøye. Det lar seg ikke beskrive. Det er bare veldig vanskelig. Endret 27. juli 2009 av stjernekyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 27. juli 2009 #278 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg forstår! Jeg var der omtrent selv! Det er ufattelig vondt, og ufattelig tøft! Jeg syns du har visst enorm styrke som har kommet gjennom alt dette! Jeg vet det tok tid, og jeg husker jeg leste gjennom hele dagboken din! Jeg hadde vondt av deg! Jeg gråt av det du skrev! Jeg tror man trenger tid når man har vært gjennom det vi har! Da må man bare tillate seg å ta den tiden, og det er vanskelig for andre å forstå hva vi har vært gjennom! De forventer bare at man er ferdig med det, og klar til å gå videre! Uten at det går ut over dem! Jeg er ikke helt der! Jeg trenger ingen som stiller krav til meg nå! Jeg vil kose meg, ha det hyggelig, men ikke føle presset om å være sammen! Det blir to much! Håper du er bedre i nakken nå! Jeg har en bedre dag i dag! Stresset som påvirker! Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #279 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja, krav klarer jeg ikke. I det hele tatt. Føler jeg blir ustabil og ute av kontroll når jeg føler meg presset opp i et hjørne nå. Og så skal det så lite til for at jeg føler meg presset opp i et hjørne. Jeg har liksom hatt nok. Jeg klarer ikke å absorbere mer. Og når jeg kommer til et sted hvor det er rom for å absorbere mer, så vil jeg rett å slett ikke ha det mer. Jeg vil ikke måtte ta i mot noe mer i livet annet enn det jeg selv ønsker å ha der. Det har vært nok. Jeg vet at det alltid kommer til å komme nye slag i livet, det er en del av pakken ved å være i live. Men det er en stort del jeg kan klare meg helt fint uten. Alt dramaet. Jeg vil ikke ha det mer. Har fått helt nulltoleranse. Jeg tåler det overhodet ikke. Vil ikke ha det. Jeg får liksom ikke sagt det nok. Åpenbart. Jeg vil bare være i fred. At folk ikke skal plage meg, stille krav til meg, ville at jeg skal strekke til lenger enn jeg klarer. Og det som er velsignet er at jeg endelig har forstått at jeg kan velge det vekk. Man må faktisk ikke finne seg i alskens dritt. Man kan velge å fylle livet med de menneskene som bringer godhet og glede. Og man kan velge vekk de som trekker en ned og forsurer. De er rett og slett ikke verdt det. Vi lever bare én gang, og før man vet ordet av det er det over. Uff, jeg vet ikke, jeg er egentlig på vei til å legge meg, skal til legen i morgen tidlig, og trenger seriøst mer søvn enn det jeg kommer til å få nå. Har bare litt lakenskrekk. Jaja, får køye likevel, søvnen har det med å dukke opp, selv om man tror den har tenkt til å holde seg unna i utgangspunktet. Sov masse godt du også, veldig godt å ha deg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 28. juli 2009 #280 Del Skrevet 28. juli 2009 Heia Vært ute i hele dag, så skal komme innom å besøke deg litt mer i morgen, kjenner jeg er trøtt og endel ting du har skrevet som jeg skal kommentere! Håper du har en fin dag og at vi får sol i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå