Skade Skrevet 11. juli 2008 #81 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg må bare få gi deg en Jeg får klomp i halsen av å lese innleggene dine, også er det så godt når jeg ser du har det bedre Og jeg syns virkelig du skal bruke dagboka di til å blåse ut mot alt og alle! Det er jo godt å ha ett sted hvor man kan gjøre det Lykke til videre! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. juli 2008 #82 Del Skrevet 14. juli 2008 Hei søteste stjernedryss Nå er jeg hjemme fra ferie, dvs jeg er tilgjengelig på kg any time (nesten da ) Husk på alle kg menneskene som tenker på deg selvom de ikke skriver her hele tiden, du har alltid dem, for det om det ikke er som i virkeligheten. Men her er det ingen som dømmer, bare som støtter deg Kommer innom senere, skal på jobb nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #83 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei gode dere Jeg er for tiden i barndomshjemmet mitt, med familien min. Godt å være omringet av gode mennesker. Orker ikke å være hjemme alene heller. Det er altfor tøft. Vi har vært i ny parterapi i dag, og jeg sitter egentlig igjen med et godt inntrykk. Finere kommunikasjon mellom oss. Vi er ikke nærmere noen endelig løsning eller avgjørelse, men jeg tror egentlig ikke det er det noen av oss er ute etter akkurat nå. Nå tror jeg vi bare trenger litt tid, og at vi kan forholde oss til hverandre på en god måte i løpen av den prosessen. Jeg har vondt av ham, for han virker veldig drevet av selvforakt og angst. Skulle ønske han kunne få hjelp og gode råd. Han sier selv at han er omgitt av mennesker som gir ham dårlige råd. Det blir jeg lei meg for. Tenker på hvor gode mennesker jeg har rundt meg. Jeg hadde ikke holdt ut denne tiden uten alle disse hverdagsenglene. Vi har fått en ny time neste uke allerede, og det synes jeg er en lettelse. Det blir spennende, og da har vi avtalt å ta en kaffe etterpå, hvor vi kan snakke sammen om litt praktiske ting. Neste helg reiser jeg på ferie, og så er det semesterstart, og det tror jeg blir godt. Selv om det er veldig deilig å være her ute med familien min Jeg føler meg ganske lett til sinns akkurat nå. Det går selvfølgelig fortsatt i bølger, men nå som jeg er her, faller jeg ikke så langt ned. Så jeg er litt redd for når semesteret starter og jeg blir boende alene. Men den tid, den sorg. Det er et hektisk semester, så kanskje tiden bare flyr avgårde uten at jeg får sukk for meg. Tiden vil vise. Stor til alle dere som følger meg her inne, det betyr så mye for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 21. juli 2008 #84 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei Stjernekyss Nå var det godt at du skrev noen ord her inne, begynte å bli bekymret for hvordan det sto til med deg:kose: Så godt å høre at du har det bedre og at du er sammen med mennesker som bryr seg om deg. Tror det er bra dere har fått time allerede i neste uke, bedre for dere begge to at de ikke går for lenge imellom samtaletimene. Godt og høre at det er bedre kommunikasjon mellom dere. Det er et must synes jeg Kos deg sammen med din familie, og lykke til videre. Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. juli 2008 #85 Del Skrevet 21. juli 2008 Bra og høre fra deg igjen! Så fint at ting er litt lettere akkurat nå og at du er ombringet av hverdagsengler (det er så fint ord, for det er jo akkurat det de er!) Sier som kospia at det er bra at dere har fått ny time allerde neste uke, så går ikke kommunikasjonen i stå, det er jo ikke alle timer som er like gode, men alle bringer dere hvertfall ett steg videre i hele prosessen.. (dårlig ord, men håper du skjønner hva jeg mener likevel). Veldig fint for oss her på kg og vite at du er med familie og venner, det gjør vel situasjonen mye lettere enn om man skulle sittet hjemme alene. Tenker på deg jeg også, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 21. juli 2008 #86 Del Skrevet 21. juli 2008 stjernkyss Ble kjempeglad over å se deg nå, for jeg begynte også å bli litt bekymret for deg Ellers sier jeg meg enig med de andre her at det er godt dere fikk time så fort, og at du nå er omgitt av mennesker som støtter deg. Hverdagsengler som Reka sier. Fint ord Tenker på deg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 21. juli 2008 #87 Del Skrevet 21. juli 2008 Stjernekyss Det er så godt å vite at du har det litt bedre og at du har dine hverdagsengler rundt deg (Må si meg enig med Reka, det er virkelig et fint ord ) De er så viktige, disse hverdagsenglene, de gjør alt litt lettere fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 30. august 2008 Forfatter #88 Del Skrevet 30. august 2008 Hei dere godinger, dette har vært en lang og vond reise, og nå er den over. Jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger jeg har sett mannen min siden han løp ut døren i mai, for nesten fire måneder siden. I går kunne han endelig fortelle meg det han selv har visst all den tiden, uten å gi lyd fra seg. Han vil ikke være sammen med meg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 30. august 2008 Forfatter #89 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg føler meg så trist og ensom. Selv om han har vært borte så lenge allerede... Jeg har jo hele veien hatt et håp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 30. august 2008 #90 Del Skrevet 30. august 2008 Hei Stjernekyss Det var trist å høre at det gikk slik med dere, men kanskje var det det beste som kunne hende også? Selv om du nå har det veldig, veldig tøft kan du nå sette fokus på deg selv. Tenk på deg selv, hva du har lyst til og hvordan du vil leve livet uten han. Det er vondt å bli forlatt, men det er også vondt å være den som går (jeg har selv gjort det) men når et forholdt ikke fungerer og følelser ikke er til stede synes jeg det er bedre å gå fra hverandre. I mitt tilfelle hadde jeg ikke noe mere å gi, og han tappet meg for all energi og glede (desverre). Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har det godt i dag, selv om den første tiden etter bruddet var veldig tøff. Jeg ønsker deg alt godt Stjernekyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 31. august 2008 #91 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg har ikke sett oppdateringen din før nå. Og jeg vet ikke hva jeg skal si, kospia sa mye av det jeg tenker og. Jeg ønsker deg alt godt jeg også, og husk at kg er stedet du har noen døgnet rundt om du trenger en eller to fra reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 1. september 2008 #92 Del Skrevet 1. september 2008 Stjernekyss Prøvde en dag før her og legge inn et innlegg hos deg, men med engang jeg trykker svar, så ble alt vekke Kg har vært ufattelig tregt i det siste da. Er veldig enig med Kospia og Reka her. Er iallefall mye bedre å vite enn og gå i uvisse. Selv om det er tøft så er du en tøff dame Lappen har du tatt også, så nå er det bare å farte rundt og snappe opp kjekke og ikke minst snille menn Neida, bare tuller med deg vet du. Litt humor må til. Har tenkt masse på deg og ble veldig glad da jeg så at du var her igjen. Ha en fin dag Stjernekyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 4. september 2008 Forfatter #93 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg er knust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 4. september 2008 #94 Del Skrevet 4. september 2008 Hei Stjernekyss Skjønner at du har det fryktelig leit nå, er det noe som har hendt som gjør deg ennå tristere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. september 2008 #95 Del Skrevet 4. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 5. september 2008 Forfatter #96 Del Skrevet 5. september 2008 Tusen takk så gode dere er Vi var i siste parterapi i går. Det var grusomt. Jeg følte at jeg dro til min egen henrettelse. Tårene strømmet gjennom hele timen, og det var bare vondt. Han er så sikker i sin sak. Like sikker som han var i sin sak da han ville være sammen med meg resten av livet for to år siden. Det føles så svikefullt. Det føles som om jeg har mistet en del av meg selv. At jeg har blitt fraranet. Uten noen mulighet til å følge etter, eller få tilbake det som ble stjålet. Jeg må bare sitte og gape og se at livet mitt faller i grus. Jeg hadde livet lagt opp jeg nå. Ikke alle planer selvfølgelig. Men alt livet bragte inkluderte ham. Vi skulle kjøpe hus sammen. Vi skulle få barn sammen. Vi skulle bli gamle sammen. Og se våre barn få barn. Uansett hva som skjedde, så skulle jeg ha ham som klippen min i livet. Og nå er klippen revet vekk under føttene mine, og fremtiden ser så usikker ut. Jeg kommer til å klare meg, jeg vet det, rasjonelt. Jeg vet at tiden går, og at jeg har mange gode ting i livet mitt ellers, at jeg har en god plattform å bygge et videre liv på. Men nå er jeg bare lei meg. Mamma sier skilsmisser er sorgen ingen sender blomster til. Jeg har mistet livsledsageren min. Og det gjør så vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. september 2008 #97 Del Skrevet 5. september 2008 Hei Stjernekyss Det du skriver er meg for noen år siden. Han gikk også fra å elske meg og ville dele livet med meg, bli gammel sammen til det motsatte på bare noen dager. Hvem kan skjønne eller fatte sånt? Og din mors ord er veldig kloke. For det er nemlig en stor sorg og miste den man elsker selv om den personen lever. Tenker masse på deg og sender deg varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 5. september 2008 #98 Del Skrevet 5. september 2008 Bare innom med en god og fortelle deg at jeg tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. september 2008 #99 Del Skrevet 5. september 2008 Tenker på deg. Du har en veldig klok mor. reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 3. oktober 2008 #100 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hvordan går det med deg? Endret 3. oktober 2008 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå