Gjest Gjest_may_* Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jeg skriver på vegne av en 13-åring som er opptatt av sykler og kult tilbehør. Han sikler stadig vekk over nettstedet Bicycle designer. Der har han særlig lyst på slikt som: lys 1 neonlys Spinnere Er det noen som vet om et sted i Norge man kan kjøpe sånt? Helst i en fysisk butikk der man kan gå inn og se på tingene. Eventuelt en nettbutikk. Jeg er ikke så vant til å handle fra utenlandske nettbutikker og er litt usikker på hvor trygt det er... Takker for hjelpa!
Buster Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Eneste måten du finner ut om dette er noe som selges over disk i Norge er å Google til den store gullmedaljen. Selv var jeg som deg super skeptisk til å bruke utenlandske nettbutikker tidligere, men har gjort veldig mange "deals" nå og vet at jeg som forbruker er beskyttet. Du skal bare passe på at du bruker et kredittkort når du handler, altså ikke ditt som er tilknyttet lønnskontoen din.
punkyB Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg skriver på vegne av en 13-åring som er opptatt av sykler og kult tilbehør. Han sikler stadig vekk over nettstedet Bicycle designer. Der har han særlig lyst på slikt som: lys 1 neonlys Spinnere Er det noen som vet om et sted i Norge man kan kjøpe sånt? Helst i en fysisk butikk der man kan gå inn og se på tingene. Eventuelt en nettbutikk. Jeg er ikke så vant til å handle fra utenlandske nettbutikker og er litt usikker på hvor trygt det er... Takker for hjelpa! Vet ikke men kan gjette på noen av disse http://www.gulesider.no/gs/companyList.c?d...;bransje=Sykler Da tenker jeg på bikes and boars og flames Men ellers er det som regel MYE billigere å bestille div. sykkelutstyr fra utlandet på nett - har gjort det selv fra andre butkker. Her står det noen nettsteder http://terrengsykkel.no/index.php?id=119 Jeg kjenner ikke det stedet du nevner spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå