Gå til innhold

Din humor

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva slags humor har du? Har du humor? Har du god eller dårlig humor eller noe annet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dårlig humor eksisterer ikke. Forskjellig smak på humor eksisterer

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er en utpreget humorist. Elsker sarkasme og ironi, stand-up, sit.coms og imitasjoner. Er også veldig glad i engelsk humor.

Skrevet

Jeg har aldeles fantastisk humor. Bare så synd at ingen andre er enig :tristbla:

Gjest Evine
Skrevet

Jeg har utpreget stor sans for humor og elsker mennesker som får meg til å le. Da jeg traff mannen min så var hans utrolige humoristiske sans noe som gjorde ham enda mer tiltrekkende .. han er bare hypermorsom. Har noen mannlige kollegaer av samme sort - de har samme herlige humor :ler:

Folk som får meg i godt humør og som får meg til å le har en stor stjerne hos meg .. Alvorlige mennesker er slitsomme og jeg har ofte problemer med å føre en samtale med noen som ikke har glimt i øyet og som så og si kun kan snakke fag.

Jeg er vokst opp i et veldig humoristisk hjem og mannen og jeg har skapt et humoristisk hjem for våre barn .. Det er så altfor mye alvor i livet vårt ellers - så har man ikke muligheten til å kunne spøke med alvorlige og mindre alvorlige emner så tror jeg man vil kunne få store problemer.

Når jeg tenker meg om så er menn ofte mye morsommere enn kvinner. Har en kvinnelig kollega som slenger ut "morsomheter" ... problemet er at det er hva jeg kaller "bløtkakehumor" og finnes ikke morsomt .. Jeg orker ikke le av høflighet en gang .. Men, men - vi er alle forskjellige ..

Skrevet

Mener selv jeg har en helt fantastisk humor, men har en mistanke om at folk rundt meg mener den er "litt" for tørr og en smule for sarkastisk...

Skrevet

Skrudd og tørr. Sarkasme og ironi fra meg går stort sett på bekostning av meg selv.

Gjest Oxford
Skrevet
Folk som får meg i godt humør og som får meg til å le har en stor stjerne hos meg .. Alvorlige mennesker er slitsomme og jeg har ofte problemer med å føre en samtale med noen som ikke har glimt i øyet og som så og si kun kan snakke fag.

Jeg er helt enig. Synes det er vanskelig og slitsomt å måtte forholde meg til mennesker som alltid er alvorlig, og som aldri smiler eller ler.

Selv ler jeg av det meste, så mange vil nok påstå at jeg har dårlig humor - dog er jeg ikke enig i det. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...