krisfo Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hei! Jeg har netopp bestilt meg clips extensions i fargen 613. Og når jeg søker på nettet for å se fargen flere steder, så er den så forskjellig!! Noen plasser er den så og si hvit, andre plasser lys blond. Hvis noen har slik farge på extensions, kan du/dere da sende meg et bilde/link så jeg får se det? Trenger ikke vise ansikt hvis det ikke er ønskelig altså ! Bare send PM også! Værsåsnill og gjør det ! Er så nervøs for den fagen jeg bestilte nå ! Ikke noe vist og legge ut bilder av bare extension, for de har jeg sett masse av på nettet Må se det ''på'' noen : )
krisfo Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. juni 2008 Hei! Jeg har netopp bestilt meg clips extensions i fargen 613. Og når jeg søker på nettet for å se fargen flere steder, så er den så forskjellig!! Noen plasser er den så og si hvit, andre plasser lys blond. Hvis noen har slik farge på extensions, kan du/dere da sende meg et bilde/link så jeg får se det? Trenger ikke vise ansikt hvis det ikke er ønskelig altså ! Bare send PM også! Værsåsnill og gjør det ! Er så nervøs for den fagen jeg bestilte nå ! Ikke noe vist og legge ut bilder av bare extension, for de har jeg sett masse av på nettet Må se det ''på'' noen : ) Må jo være noen som kan hjelpe meg ? :o
laperla Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Må jo være noen som kan hjelpe meg ? :o Hei:) Du sier du har kjøpt extensions.. Men hvilket merke er det?
krisfo Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 Hei:) Du sier du har kjøpt extensions.. Men hvilket merke er det? Jeg kjøpte håret gjennom siden fannyhair.se etter anbefalinger Jeg er ikke helt sikker på hvilket merke det er, men vet det er Indisk
laperla Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Jeg kjøpte håret gjennom siden fannyhair.se etter anbefalinger Jeg er ikke helt sikker på hvilket merke det er, men vet det er Indisk Titta litt på den siden... Siden det står at det skal være ekte hår, kan du jo farge det om det skulle vise seg å bli helt feil?
krisfo Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2008 Titta litt på den siden... Siden det står at det skal være ekte hår, kan du jo farge det om det skulle vise seg å bli helt feil? Ja, jeg har tankt på det jeg også. Men blondt hår er ofte mer behandlet enn mørtk hår, og er redd til vil slite veldig på det om jeg farger det igjen. Men, jeg får vente og se til håret kommer : D Venter i spenning!
laperla Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Ja, jeg har tankt på det jeg også. Men blondt hår er ofte mer behandlet enn mørtk hår, og er redd til vil slite veldig på det om jeg farger det igjen. Men, jeg får vente og se til håret kommer : D Venter i spenning! Det bleka håret kan du sikkert ikke ha like lenge som mørkere hår. Du kan jo forhøre deg med en frisør, kanskje? Syns personlig ikke det er noe ålreit hvis det påsatte håret ikke matcher... Da synes det jo at det ikke er ens eget. Hvorfor ikke ha det liktest mulig den (relativt korte) tida en har det? Hadde blondt hår før, og satt på hår med tape. Det håret måtte jeg bytte hver 3. mnd. Derimot nå, som jeg har lyse brunt hår... Riktig nok er det clip on's, men det har jeg hatt i snart et år. Fortsatt like pent. (Bruker det ofte.) For å bevare håret er det jo viktig at du steller pent med det. Kpak fra Joico gjør susen på både extension'en og mitt eget hår i allefall:) Jeg har clip on's fra Saras.no. Det kan jeg fint sove med en natt, så sant jeg har det i flette eller hestehale med flere strikker ehn nedover i lengden. Også bør du ha en børste som er "snill", naturbørste eller en sånn extensionbørste en før kjøpt i salong eller på nett.
krisfo Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2008 Det bleka håret kan du sikkert ikke ha like lenge som mørkere hår. Du kan jo forhøre deg med en frisør, kanskje? Syns personlig ikke det er noe ålreit hvis det påsatte håret ikke matcher... Da synes det jo at det ikke er ens eget. Hvorfor ikke ha det liktest mulig den (relativt korte) tida en har det? Hadde blondt hår før, og satt på hår med tape. Det håret måtte jeg bytte hver 3. mnd. Derimot nå, som jeg har lyse brunt hår... Riktig nok er det clip on's, men det har jeg hatt i snart et år. Fortsatt like pent. (Bruker det ofte.) For å bevare håret er det jo viktig at du steller pent med det. Kpak fra Joico gjør susen på både extension'en og mitt eget hår i allefall:) Jeg har clip on's fra Saras.no. Det kan jeg fint sove med en natt, så sant jeg har det i flette eller hestehale med flere strikker ehn nedover i lengden. Også bør du ha en børste som er "snill", naturbørste eller en sånn extensionbørste en før kjøpt i salong eller på nett. Jeg vet man ikke kan ha det blonde like lenge som med mørkt hår. Jeg er helt enig med deg om at det ikke er fint om fargene er forskjellige! Da skal jeg jo selvfølgelig sende det tilbake, men problemet er jo at det ikke er så lett og se om fargen vil matche eller ikke. Fargen er litt foskjellig fra bilde til bilde. Jeg skal også lysne mitt eget hår litt, ettersom det har begynnt og bli litt ettervekst osv : ) Jeg har aldri brukt extension før, og ville derfor prøve det nå. Clips altså. Lim, tape osv ville slitt ned håret mitt for mye. Har tynt hår, og håret blir ganske fort slitt ! Prøvd og lest mest mulig om hvordan jeg skal beholde håret finest mulig. Naturbørste skal jeg apsolutt kjøre meg : ) Hvordan er håret fra Saras ? Tusen takk for tips
laperla Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Jeg vet man ikke kan ha det blonde like lenge som med mørkt hår. Jeg er helt enig med deg om at det ikke er fint om fargene er forskjellige! Da skal jeg jo selvfølgelig sende det tilbake, men problemet er jo at det ikke er så lett og se om fargen vil matche eller ikke. Fargen er litt foskjellig fra bilde til bilde. Jeg skal også lysne mitt eget hår litt, ettersom det har begynnt og bli litt ettervekst osv : ) Jeg har aldri brukt extension før, og ville derfor prøve det nå. Clips altså. Lim, tape osv ville slitt ned håret mitt for mye. Har tynt hår, og håret blir ganske fort slitt ! Prøvd og lest mest mulig om hvordan jeg skal beholde håret finest mulig. Naturbørste skal jeg apsolutt kjøre meg : ) Hvordan er håret fra Saras ? Tusen takk for tips Uff, ja. Helt håpløst å se hvordan fargen er over nettet. Til en annen gang, ville jeg kanskje heller sett på håret fra Saras. Håret selges i ulike frisørsalonger over hele Norge (se på saras.no, der har de oversikt over salonger som har håret). Håret har lik pris på nett som i salong. De er jo også behjelpelige med å finne riktig farge. Jeg er fornøyd med det håret. Har prøvd både å lime på hår med kreatinfester og tape på. Håret tok stor skade av dette. Det negative slik jeg ser det med det clip on håret er det at det er litt pes å få det på. Dessuten må det klippes en god del for at det skal se pent ut. (Da må en ha orden i sysakene, festene må nummereres.) Som nevnt i tidligere innlegg, prøv den Kapak serien fra Joico. Den er knallbra:) Får alltid skryt for håret mitt når jeg er hos frisøren nå, og det er bare den serien sin skyld. (Håret mitt var skikkelig ødelagt for litt over et år siden pga. hyppig bleking. Det var så ille at håret hadde brukket tvert av i nakken, og var fryktelig tynt. Måtte klippe det så kort at øredobben syntes. Og håret var langt altså. Til skrekk og advarsel. Nå er det nesten nede ved bh stroppen, og betydelige fyldigere.)
IloveNY Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Så du anbefaler K-pak serien fra Joico til ekte hair-extensions?? Jeg skal få satt på med keratin snart... og bruker allerede den som hårkur, og er superfornøyd med den kanskje jeg skal gå til innkjøp av sjampo og balsam også da? :klø:
krisfo Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2008 Uff, ja. Helt håpløst å se hvordan fargen er over nettet. Til en annen gang, ville jeg kanskje heller sett på håret fra Saras. Håret selges i ulike frisørsalonger over hele Norge (se på saras.no, der har de oversikt over salonger som har håret). Håret har lik pris på nett som i salong. De er jo også behjelpelige med å finne riktig farge. Jeg er fornøyd med det håret. Har prøvd både å lime på hår med kreatinfester og tape på. Håret tok stor skade av dette. Det negative slik jeg ser det med det clip on håret er det at det er litt pes å få det på. Dessuten må det klippes en god del for at det skal se pent ut. (Da må en ha orden i sysakene, festene må nummereres.) Som nevnt i tidligere innlegg, prøv den Kapak serien fra Joico. Den er knallbra:) Får alltid skryt for håret mitt når jeg er hos frisøren nå, og det er bare den serien sin skyld. (Håret mitt var skikkelig ødelagt for litt over et år siden pga. hyppig bleking. Det var så ille at håret hadde brukket tvert av i nakken, og var fryktelig tynt. Måtte klippe det så kort at øredobben syntes. Og håret var langt altså. Til skrekk og advarsel. Nå er det nesten nede ved bh stroppen, og betydelige fyldigere.) Jeg hadde det akkurat på samme måte for et år siden ! Jeg måtte klippe en god del av håret mitt pga veldig slitasje. Jeg har prøvd forskjelliger kurer.. Håret har blitt bedre, men kunne blitt 10 ganger bedre enn det fortsatt er. Det skal jeg apsolutt gjøre neste gang. Har jo hørt en god del positivt om Saras nå Klippe opp håret har jeg planer om og gjøre. SLik at det også faller litt mere inn i mitt eget hår. Men hvor får man kjøpt denne hårkuren? Den må jeg apsolutt prøve!
Elbereth Skrevet 25. juni 2008 #12 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har ikke prøvd extensions fra den siden du har bestilt fra, men jeg bestilte fra Saras for 14 dager siden. Veldig fornøyd med håret, raskt å sette på og fargen matchet perfekt!
laperla Skrevet 25. juni 2008 #13 Skrevet 25. juni 2008 Så du anbefaler K-pak serien fra Joico til ekte hair-extensions?? Jeg skal få satt på med keratin snart... og bruker allerede den som hårkur, og er superfornøyd med den kanskje jeg skal gå til innkjøp av sjampo og balsam også da? :klø: Åh ja, helt klart. Bruker den som sagt både på mitt eget og clip on håret. (Bruker shampoo'en, hydratoren som balsam samt proteinkuren 1-2 gr per uke.) Clip on håret blir kjempe mykt og glatt. Nå skal det sies at det trengs, for mitt hår er veldig glatt. Selvfølgelig vasker jeg ikke det håret hver dag, sånn som mitt eget. Det trengs ikke. Og du? Kjøp Kpak på Ebay om du har konto der;)
laperla Skrevet 25. juni 2008 #14 Skrevet 25. juni 2008 Jeg hadde det akkurat på samme måte for et år siden ! Jeg måtte klippe en god del av håret mitt pga veldig slitasje. Jeg har prøvd forskjelliger kurer.. Håret har blitt bedre, men kunne blitt 10 ganger bedre enn det fortsatt er. Det skal jeg apsolutt gjøre neste gang. Har jo hørt en god del positivt om Saras nå Klippe opp håret har jeg planer om og gjøre. SLik at det også faller litt mere inn i mitt eget hår. Men hvor får man kjøpt denne hårkuren? Den må jeg apsolutt prøve! Hadde jeg vært deg, hadde jeg vel kanskje investert i mer enn bare proteinkuren (deep penetrating reconstructor). Når en bruker den må en også avslutte med balsamen eller Intense hydrator. Ellers blir håret ille "tråkt" og leit å få gredd ut. Den får du selvfølgelig kjøpt i frisørsalonger, men der blir en flådd. Jeg kjøper som regel på Ebay, eller lookfantastic.
krisfo Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har ikke prøvd extensions fra den siden du har bestilt fra, men jeg bestilte fra Saras for 14 dager siden. Veldig fornøyd med håret, raskt å sette på og fargen matchet perfekt! Jeg må sikkert bytte ut håret mitt en gang, for det varer jo ikke akkurat en evighet Hvertfall ikke når jeg har bestilt blondt. Men da vet jeg hvertfall at jeg vil bli fornøyd hvis jeg ønsker og prøve Saras!
krisfo Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 25. juni 2008 Hadde jeg vært deg, hadde jeg vel kanskje investert i mer enn bare proteinkuren (deep penetrating reconstructor). Når en bruker den må en også avslutte med balsamen eller Intense hydrator. Ellers blir håret ille "tråkt" og leit å få gredd ut. Den får du selvfølgelig kjøpt i frisørsalonger, men der blir en flådd. Jeg kjøper som regel på Ebay, eller lookfantastic. Jeg skal hvertfall se hva jeg finner! Aldri vært noe spesielt innpå Ebay egentlig. Men der bli det jo frakt i tilegg. Men vil det med frakten også bli billigere enn om man kjøper i salong?
laperla Skrevet 25. juni 2008 #17 Skrevet 25. juni 2008 Jeg skal hvertfall se hva jeg finner! Aldri vært noe spesielt innpå Ebay egentlig. Men der bli det jo frakt i tilegg. Men vil det med frakten også bli billigere enn om man kjøper i salong? Åh ja, er'u gærn. Siste jeg kjøpte derfra var Deep penetrating reconstructor'en. Den kosta vel under 20 UDS med frakt;)
krisfo Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 26. juni 2008 Åh ja, er'u gærn. Siste jeg kjøpte derfra var Deep penetrating reconstructor'en. Den kosta vel under 20 UDS med frakt;) Det vet jeg hvertfall at jeg ikke skal kjøpe fra salong ! Tusen takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå