Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med at nesa mi blir veldig blank og rød, men at den samtidig også er tørr.. Dette gjør jo da at jeg ikke kan sminke bort denne røde blankheten uten at det ser ut som jeg er tre ganger mer tørr enn jeg er. Ikke akkurat lekkert!

Er alltid flink til å stelle huden min. Har prøvd litt forskjellig av fuktighetskremer og diverse.. Men nå gir jeg snart opp!!!

Søker da råd fra dere Oh Store Skjønnhetesdronninger :fnise:

Noen som har noen produkte å anbefale?

Bruker helst dyre ordentlige merker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med litt tørrflekker i ansiktet..

Har aldri slitt med huden, men disse vil ikke bort.. Noe som har hjulpet til meg er vaselin : ) (vet ikke helt om det skrives slik)

Gjest skorpio
Skrevet

Gå og hør på The Body Shop! De kan garantert hjelpe deg! :jepp:

Skrevet (endret)

Du bør prøve Huile Santal eller Orchidee Bleue fra Clarins om natten. jeg bruker Orchide Bleue, og bruker den også i kinnene. Kjempebra! Stikk innom et parfymeri og spør hvilken de mener er best for deg. Be evt. om prøve, de pleier å være greie med de, og den varer ganske lenge. Ellers synes jeg Guinot Long lasting Moisturizing Cream . Den gir mye fukt, men matter også ned huden. Jeg og sliter med blank nese og denne er den eneste som funker for meg,a lt annet gjør meg blank. Du kan bruke den morgen og kveld, og da på kvelden med oljen fra Clarins under :)

Er du fortsatt blank kan du prøve Dennefra Clinique. den er et veldig godt alternativ til pudder hvis man blir litt flakete i huden av det :)

det er ihvertfall de produktene jeg har vært mesdt fornøyd med, og kommer til å holde meg til, etter å ha prøvet og feilet og brukt en haug med penger på dette ;)

Endret av kitekatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...