Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Da jeg i dag via skrivebordet skulle klikke meg inn på "min datamaskin" så jeg at det har skifta navn, til "2qA". Hva i alle dager kan ha skjedd? Og hvordan? Og enda viktigere, er det "farlig" og hvordan fikser jeg det? Setter veldig stor pris på om noen har noen formening om hva jeg bør gjøre. På forhånd takk!
Gjest Qha Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Kan du ikke bare høyreklikke og endre navnet da ?
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Sikker på at du ikke har greid å trykke på den ved et uhell og så vært borte i noen knapper?
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Hehe, jo det kan veldig godt hende at jeg har vært borti noen knapper ved et uhell. Men jeg synes det virker litt rart også, og tenkte kanskje det var et slags virus etter ett eller annet "skummelt" som hadde inntatt maskina mi. Men ok, jeg skal endre navnet igjen og slappe av - det er sikkert ingenting
*Enigma* Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Hehe, jo det kan veldig godt hende at jeg har vært borti noen knapper ved et uhell. Men jeg synes det virker litt rart også, og tenkte kanskje det var et slags virus etter ett eller annet "skummelt" som hadde inntatt maskina mi. Men ok, jeg skal endre navnet igjen og slappe av - det er sikkert ingenting Sannsynligvis så er det ikke noe problem, men ja, det kan også være et virus. Endre navnet og dersom det endrer seg igjen av seg selv er det sannsynligvis et virus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå