Silli Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 (endret) når meg å kjæresten min har sex, skjer det ofte flere ganger etterhverandre på kort tid, f.eks mens vi ser film, så da går jeg ikke allti å vasker meg me en gang, å når vi har sex enda en gang da, lukter det veldig vondt. jeg var hos legen for noen uker siden, å han sa da at jeg hadde en liten sopp infeksjon, men den var så liten at han ville ikke behandle den... kan det da hende at den har utvikklet seg `? viss dette er tilfelle, va er best å bruke mot dette ? håper på svar ! Endret 23. juni 2008 av Silli
Gjest time Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Skjønner ikke helt hva du mener. Dere sliter med vond lukt når dere har mye sex? Kan du forklare litt mer?
lillesky Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 (endret) Svette? Endret 22. juni 2008 av lillesky
Serenity88 Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Jeg tror hun enten mener sopp eller så kan ofte væsker fra forskjellige personer "reagere" litt og da skaper det av og til en sterk lukt. Klør du? Får du spesielt røde kjønnslepper? Har du et hvitt belegg på kjønnsleppene, evt mer enn vanlig?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Siden ingen kunne hjelpe deg med dette, så ville jeg så gjerne hjelpe. Når manhar en soppinfeksjon så kan den utvikle seg til å bli større ja, jeg slet mye med vond lukt og kløe - først sopp deretter noe annet som jeg ikke husker hva heter. Men anyways, enten kan du gå til legen igjen og sjekke deg, for sååå og få en resept på noe som behandler det. ELLERS kan du bare gå til apoteket og kjøpe lactal Du kan også først prøve soppkrem, kanskje det bare er det du har (selv om det ikke pleier å være lukt) . lykke til! Vet hvor irriterenes det er.
Silli Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2008 Siden ingen kunne hjelpe deg med dette, så ville jeg så gjerne hjelpe. Når manhar en soppinfeksjon så kan den utvikle seg til å bli større ja, jeg slet mye med vond lukt og kløe - først sopp deretter noe annet som jeg ikke husker hva heter. Men anyways, enten kan du gå til legen igjen og sjekke deg, for sååå og få en resept på noe som behandler det. ELLERS kan du bare gå til apoteket og kjøpe lactal Du kan også først prøve soppkrem, kanskje det bare er det du har (selv om det ikke pleier å være lukt) . lykke til! Vet hvor irriterenes det er. Tusen tusen takk ! endeli kom det et svar :D tror jeg stikker innom apoteket i dag å spør etter lactal, legen min er ganske så rar.. tror jeg skrev det at jeg skulle ha min første gynekologiske undersøkelse, 19 år, å jeg er da seksuelt aktiv, så klarte faktisk legen min å spørr hvorfor jeg ville ha det ! jeg følte meg jo dum nok som det var , siden jeg hadde klart å plassere meg hos en mann
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Underlivssopp lukter ikke spesielt vondt. Gardnerella vaginalis, underlivskatarr, derimot.. Det lukter jævlig. Da trenger man en resept på Flagyl.
Gjest glamourgirl Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Når man har sex, og han kommer "inni" så er sæden og miljøet i skjeden veldig forskjellig. Så blandinga av disse to kan godt gi en annerledes lukt. Nå kan vond lukt være mye, men annerledes kan det lukte etter sex. Man kan også reagere på partners sperm, ved at det svir inni, fordi kvaliteten er så forskjellig. Lactal er det lurt å bruke uansett, etter mens, etter sex osv, fordi det stabiliserer miljøet inni skjeden. Lactal "helbreder" ikke sopp, men det forebygger... (og kanskje du skal bytte lege?) Lykke til!
Gjest lillagubban Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 (endret) tror jeg skrev det at jeg skulle ha min første gynekologiske undersøkelse, 19 år, å jeg er da seksuelt aktiv, så klarte faktisk legen min å spørr hvorfor jeg ville ha det ! jeg følte meg jo dum nok som det var , siden jeg hadde klart å plassere meg hos en mann Har også en sånn lege. Jeg var innom og fortalte at jeg hadde litt mye utflod og litt vond lukt i underlivet, og siden jeg snart var 22år og ikke hadde hatt gynekologisk undersøkelse ennå spurte jeg om å få det. Jeg hadde også bedt om det over telefon når jeg bestilte timen. Men legen, kvinnelig lege, mente at det ikke var nødvendig og virka overraska over at jeg ville ha det. Jeg har fått inntrykk av at det er helt vanlig å undersøke seg jevnlig, så jeg insistere. Hun så på meg og sa jeg virket helt normal, men tok noen prøver. Viste jeg at jeg hadde klamydia! Hadde ikke hatt sex på over 9 måneder, med min daværende kjæreste, så det var helt uventet, men er veldig glad for at jeg insisterte på å bli sjekket så det kunne bli behandlet. Endret 10. juli 2008 av lillagubban
Silli Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. juli 2008 Har også en sånn lege. Jeg var innom og fortalte at jeg hadde litt mye utflod og litt vond lukt i underlivet, og siden jeg snart var 22år og ikke hadde hatt gynekologisk undersøkelse ennå spurte jeg om å få det. Jeg hadde også bedt om det over telefon når jeg bestilte timen. Men legen, kvinnelig lege, mente at det ikke var nødvendig og virka overraska over at jeg ville ha det. Jeg har fått inntrykk av at det er helt vanlig å undersøke seg jevnlig, så jeg insistere. Hun så på meg og sa jeg virket helt normal, men tok noen prøver. Viste jeg at jeg hadde klamydia! Hadde ikke hatt sex på over 9 måneder, med min daværende kjæreste, så det var helt uventet, men er veldig glad for at jeg insisterte på å bli sjekket så det kunne bli behandlet. huff. det er jo sykt, å måtte insistere på å få en gynekologisk undersøkelse,,, vet ikke om det finnes noe som er mer vanlig !
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #12 Skrevet 11. juli 2008 Underlivssopp lukter ikke spesielt vondt. Gardnerella vaginalis, underlivskatarr, derimot.. Det lukter jævlig. Da trenger man en resept på Flagyl. Akkurat det navnet jeg var ute etter,.. det er nok dette du har fått, det er helt ufarlig, men lukter ikke noe særlig, nei. Så du burde nok gå til legen og ta en sjekk på dette (selv om han ikke er særlig flink osv), men det er verdt det. Du får da resept på flagyl som det blir nevnt, og det vil gå vekk med en gang Lactyl kan du prøve, men jeg vet ikke helt om det får vekk alt!
Gjest Naria Skrevet 11. juli 2008 #13 Skrevet 11. juli 2008 Lactal er det lurt å bruke uansett, etter mens, etter sex osv, fordi det stabiliserer miljøet inni skjeden. Er det virkelig vanlig å bruke Lactal o.l etter sex? Har man et aktivt sexliv blir jo det fryktelig dyrt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå