Gjest Gjest_ung_* Skrevet 21. juni 2008 #1 Del Skrevet 21. juni 2008 jeg har vel kommet dit hen at jeg prøver helt å la være å tenke - bare leve og se hva som skjer Har til tider ganske så vondt i solar plexus, healern min fortalte meg at dette får jeg hver gang mannen jeg elsker tenker på meg ... eller prøver å få "kontakt" med meg.... for en stund tilbake fikk jeg svar av en her som brukte tarot og hjalp meg ... kanskje du leser dette?? jeg er veldig i tvil om jeg skal glemme denne mannen nå, etter mange år, eller om jeg bare skal la ting skje som de skjer ... eller om jeg skal prøve å ta kontakt når jeg får vondt?? huff... dette er rotete... Etter at jeg har "sluttet" å tenke dagtid har jeg ufattelig mye drømmer på natta... ofte mange mennesker, venner - mange venner som danner en stor folkemengde og mange gode følelser --- og Han er som oftest med på en eller annen måte. . . han har innrømmt at han elsker meg også - og at han ikke klarer å komme seg "vekk" fra meg ... livet mitt er egentlig fryktelig rotete om dagen ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå