Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 For en stund tilbake kjøpte jeg meg en ny mobiltlf, sony ericsson k810i. Denne telefonen har 3gp videoformat, jeg fikk ikke sett filmene jeg har filmet (bl.a fra Bon Jovi konserten) på windows media player så jeg lastet ned itunes. Der kan se jeg se filmene helt fint. Men det er jo ikke alle som har itunes så når jeg sender dem disse filmene, får de ikke sett dem. Hvordan konverterer jeg formatet til et mer windows media player vennlig format? Setter pris på alle svar.
pittie Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 kan ikke du bare bruke VLC? Windows media player har et veldig lite utvalg i filstøtte. VLC media player Hvis ikke kan du bruke feks dette programmet for å konvertere over til .avi format som er lesbart av WMA. Mobile 3gp
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 kan ikke du bare bruke VLC? Windows media player har et veldig lite utvalg i filstøtte. VLC media player Hvis ikke kan du bruke feks dette programmet for å konvertere over til .avi format som er lesbart av WMA. Mobile 3gp Tusen takk for svar, nå har jeg lastet ned converter programmet du anbefalte og jeg er super fornøyd. Skal oxo laste ned VLC player. Thanx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå