Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Er en fyr på jobben som jeg er litt usikker på... har sommerjobb begge to ...

vi har truffet tonen ganske bra, ler mye sammen og hygger oss... i det siste har han begynt å gå inn på mitt "område" - altså nær noen ganger når vi prater sammen... han kommer også "tilfeldig"?? borti meg med kroppen og hånden sin også... men ... hva er dette??

tenker da særlig på det å gå inn på andres "område" .. om dere skjønner?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Han synes du er flott og har lyst på deg, antar jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

vi har truffet tonen ganske bra, ler mye sammen og hygger oss... i det siste har han begynt å gå inn på mitt "område" - altså nær noen ganger når vi prater sammen... han kommer også "tilfeldig"?? borti meg med kroppen og hånden sin også... men ... hva er dette??

Dersom du misliker det, er dette seksuell trakassering og burde være oppsigelsesgrunn!! Om det er straffbart er kanskje mer tvilsomt.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Nei .. jeg lurte mer på det som første mann svarte på. altså det der med å gå inn på andres "område". jeg liker gutten og har ikke problemer med det sånn.. mer at jeg blir så sjenert av det ... mister liksom litt fattninga :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Nei .. jeg lurte mer på det som første mann svarte på. altså det der med å gå inn på andres "område". jeg liker gutten og har ikke problemer med det sånn.. mer at jeg blir så sjenert av det ... mister liksom litt fattninga :sjenert:

Hvis du liker gutten kan du jo prøve å skumpe og flørte litt tilbake. Det kan bli kjempekoselig etter hvert. Lykke til :klemmer:

Skrevet
Dersom du misliker det, er dette seksuell trakassering og burde være oppsigelsesgrunn!! Om det er straffbart er kanskje mer tvilsomt.

Så nå er å komme tilfeldig borti noen seksuell trakassering???

Litt av en verden vi lever i!!

Gjest Gjest
Skrevet
Så nå er å komme tilfeldig borti noen seksuell trakassering???

Litt av en verden vi lever i!!

Her ble berøringen oppfattet som neppe tilfeldig, dessuten ble det gitt inntrykk av at det neppe hadde skjedd kun én gang. Dersom dette oppleves uønsket og med en seksuell undertone, er det seksuell trakassering. Å dytte borti noen ved et uhell, blir noe annet.

Skrevet
Her ble berøringen oppfattet som neppe tilfeldig, dessuten ble det gitt inntrykk av at det neppe hadde skjedd kun én gang. Dersom dette oppleves uønsket og med en seksuell undertone, er det seksuell trakassering. Å dytte borti noen ved et uhell, blir noe annet.

Det står jo at det var tilfeldig. Og slik jeg ser det er TS litt betatt av denne fyren ellers hadde hun ikke tenkt så mye over dette.

Skal alle rope hjeeeeeelp hver gang noen kommer borti dem er det jo ikke rart at kun 1 av 10 blir dømt for voldtekt i dette landet.

Skjønner ikke hvorfor denne trakasseringen kommer inn i alle tråder? Selv hvor en kvinne vil skilles blir det snakk om overgrep. Helt vilt dette.

Skrevet

Ja dette høres jævli ut.. :skratte:

Gjest Gjest
Skrevet
Det står jo at det var tilfeldig. Og slik jeg ser det er TS litt betatt av denne fyren ellers hadde hun ikke tenkt så mye over dette.

Skal alle rope hjeeeeeelp hver gang noen kommer borti dem er det jo ikke rart at kun 1 av 10 blir dømt for voldtekt i dette landet.

Skjønner ikke hvorfor denne trakasseringen kommer inn i alle tråder? Selv hvor en kvinne vil skilles blir det snakk om overgrep. Helt vilt dette.

Det står at det skjedde "tilfeldig", altså i gåseøyne, hvilket må oppfattes dithen at TS mente at det neppe var helt tilfeldig.

Uønsket berøring og uønskede kommentarer som er seksuelt betonte eller angår utseendet, er blant de alminneligste former for seksuell trakassering. Det er viktig at dette bringes frem i lyset slik at trakassøren forstår at slik oppførsel er uakseptabel. Voldtekt derimot, er et mye grovere overgrep. Voldtekt er alvorlig kriminalitet, seksuell trakassering på nivå med uønsket berøring / kommentarer vil svært sjelden (aldri??) gi fengselsstraff (om dette burde vært dømt strengere, blir en annen sak).

Grunnen til at det har lett for å komme inn i tråder som berører konflikter mellom menn og kvinner, er at det er et av de største samfunnsproblem vi har i dag, og det er ofte en del av bakgrunnen for at et forhold ender i skilsmisse.

Skrevet
Det står at det skjedde "tilfeldig", altså i gåseøyne, hvilket må oppfattes dithen at TS mente at det neppe var helt tilfeldig.

Uønsket berøring og uønskede kommentarer som er seksuelt betonte eller angår utseendet, er blant de alminneligste former for seksuell trakassering. Det er viktig at dette bringes frem i lyset slik at trakassøren forstår at slik oppførsel er uakseptabel. Voldtekt derimot, er et mye grovere overgrep. Voldtekt er alvorlig kriminalitet, seksuell trakassering på nivå med uønsket berøring / kommentarer vil svært sjelden (aldri??) gi fengselsstraff (om dette burde vært dømt strengere, blir en annen sak).

Grunnen til at det har lett for å komme inn i tråder som berører konflikter mellom menn og kvinner, er at det er et av de største samfunnsproblem vi har i dag, og det er ofte en del av bakgrunnen for at et forhold ender i skilsmisse.

Du trenger ikke å fortelle meg dette. Jeg har vært gjennom voldtekt og anmeldelse og hele pakken der.

Denne tråden handler om at hun hygger seg med fyren og det hun ønsker å vite her er om hun har sjans. Slik tolker jeg det:) At hun faktisk syns denne oppmerksomheten er hyggelig. Jeg finner ingen tegn til engestelse i ts sitt innlegg.

Gjest Gjest
Skrevet
Skjønner ikke hvorfor denne trakasseringen kommer inn i alle tråder?

Det er fordi det sitter en stakkars guttunge ett eller annet sted som så gjerne vil vise at han hater kvinner og kvinnesak. Men siden KGs brukere er ganske så normale, må han i stedet selv utgi seg for å være en ynkelig og verdensfjern krampefeminist. Da får han i hvert fall utløp for sitt hat mot seg selv.

Det er bare å overse valpen. :)

Skrevet

Hei igjen....

joda, jeg synes oppmerksomheten jeg får kun er hyggelig!

jeg lurte vel egentlig bare på dette - og kan jo sies at det begynner å utvikle seg en smule... jeg lurte vel Mest på om det å komme inn i andres "privat område" er en vanlig flørte teknikk fra gutter og menn???

Gjest *Mim*
Skrevet

Dette er da ikke mye å lure på? Flørt tilbake! :)

Gjest Nursy
Skrevet

Hmm...får dele på min svært begrensede kunnskap. Prøv å se han inn i øynene og smil til han. Se hvordan han reagerer, om han stirrer tilbake eller trekker blikket.

Fungerte som hakka m...øh ja, ok bra mente jeg for meg. Da har du mulighet til å trekke deg ut med verdigheten i behold om han ikke reagerer som du ønsker, det er jo bare et smil, ikke sant?

Fikk meg en ny bestevenn på jobben jeg, he he. Han hang rundt meg, og var så hjelpsom resten av dagen. Morsomt dette, synd jeg ikke har prøvd det før :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...