Gå til innhold

Kirkeprogram...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er flere innlegg på bryllupsdebattene om mal og sånt til kirkeprogram. Er det sånn at alle vordende brudepar med respekt for seg selv (og som skal gifte deg i kirken) har dette? Har aldri falt meg inn at man trenger et program til det som skjer i kirken, trodde det var ganske selvsagt og velkjent. Finns salmebøker til sangene, ellers kan vi jo bare trykke opp tekster.

Men altså, burde vi ha kirkeprogram? Er det forventet? Er det "ugjennomført" å ikke ha det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette har heller ikke falt meg inn. Dama til pappa spurte om vi skulle ha det. Trodde det var bare begravelser det var progam til jeg :gjeiper: men da tok jeg feil gitt.

Skjønner ikke helt vitsen med åha det jeg,men det er meg da :sjenert: Så vet ikke hva vi gjør med det enda :)

Endret av poff
Skrevet

Vi har også droppet det. Ser ikke helt poenget, og mindre å tenke på ;)

Skrevet

Takk-takk!

Då kan eg droppe det;)

Skrevet

Vi skal ha kirkeprogram, men det er mest for enkelhets skyld, så vi slipper å lete frem i salmebøker... Pluss at jeg synes det er et hyggelig minne fra dagen å ha et program... Pluss at det er greit for gjester å ha oversikt over hva som står på programmet. Men det er absolutt ikke obligatorisk å ha det... Vielsen vil nok gå like fint både med og uten kirkeprogram :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde kirkeprogram i samme stil som annet skriftlig ble laget i. Tok lite tid å lage, og ble med på å gjøre vielsen mer personlig.. Har hørt at gjestene likte dem, og de syntes om å vite hvem som var solist og musikere.. Men det er selvfølgelig en smakssak, orker du ikke å bruke tid på slikt er det sikkert helt greit det også! Det er ditt bryllup, du bestemmer!

Skrevet

Det har ikke falt oss inn.

Gjest Pysepus
Skrevet

Presten spurte oss under vigselssamtalen om vi ville ha egne kirkeprogram eller om de skulle legge fram salmebøkene. Så man trenger ikke ha det, nei :) Vi har det fordi vi synes det er koselig :) Og bretter det på en annen måte slik at det ikke ser ut som om man er i begravelse ;)

Skrevet

Vi har IKKE brydd oss om dette, men føler som deg at vi kanskje skulle hatt det.. Men men, det er greit med en ting mindre å tenke på.

...............

Skrevet

Vi skal ha :smile: Med teksten til salmene, og navn på solister feks :) Og kanskje noen bilder av oss. I de bryllupene jeg har vært gjest i de siste årene, har de alle hatt kirkeprogram, og jeg syntes det var kjempe kjekt :)

Skrevet

tror det er ganske vanlig å ha det. Har alltid hatt det i de bryllupene jeg har vært i. Er jo fort gjort å lage og trenger ikke bli dyrt heller. Bare print på a4 ark som du bretter. Synes det ser mer gjennomført ut å ha det. Men gidder man ikke bruke tid på det, er det jo ikke nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...