Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hallo!

Jeg vurderer å farge håret hjemme siden det er så dyrt hos frisøren. Noen som vet om noen merker som er bra når man skal farge håret hjemme? Både permanent farge og toning.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hallo!

Jeg vurderer å farge håret hjemme siden det er så dyrt hos frisøren. Noen som vet om noen merker som er bra når man skal farge håret hjemme? Både permanent farge og toning.

Har brukt L`Oreal Casting Creme Gloss. Den er en tonignsfarge. Er veldig fornøyd med denne:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker L`oreal Excellence. Har farget håret hos frisøren i en årrekke, men er lei av å bli loppet for å farge håret i en standard brun variant. Jeg ønsker å kamuflere grå hår og til det er Excellence veldig bra.

Husk at fargene gjerne blir noe mørkere enn hva fargenavn tilsier. Jeg bruker lys brun og ender opp med en hårfarge som jeg vil kalle mellombrun til tross for at mitt hår ikke tar farge spesielt godt. Dessuten farger jeg kun etterveksten for ikke å få for mørkt hår nederst. Hjemmefarging funker like bra som frisørfarging så lenge jeg gjør det på denne måten, men det krever at jeg får hjelp til å pensle det i bak.

Den største ufordringen er å finne den rette fargen, bruker du permanent farge er det jo kjipt å bomme..

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar! Bare et lite spørsmål til, hvor mye koster en pakke hårfarge? Trenger nok tre pakker eller deromkring siden jeg har så langt hår.

Skrevet

Hvis du kjøper hårfarge i vanlig matbutikk ligger prisen på ca 80-100kr, mens i butikker som feks H&M og Lindex koster de over 100kr, så vanlig matbutikk er billigst :)

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for svar! Bare et lite spørsmål til, hvor mye koster en pakke hårfarge? Trenger nok tre pakker eller deromkring siden jeg har så langt hår.

Selv om du har veldig langt hår er det ikke sikkert du trenger tre pakker. Jeg har langt hår og kjøpte "mørk blond" farge. Fikk ganske mørkebrun farge, så hadde sikkert vært nok med en halv pakke... :)

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Jeg har brukt Polly Country Colour i en årrekke, og er veldig fornøyd. Har aldri trengt å bruke mer enn en pakke, selv om håret mitt er ganske langt. (Dekker bh-stroppen bak på ryggen) Koster 90-120 kr pr pakke, avhengig av hvor du kjøper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...