Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hei! Jeg er på jakt etter billige stylingprodukter og håper noen her kan hjelpe meg. Først og fremst trenger jeg en hårspray. Den må være billig og ha sterkt/moderat hold. I tillegg er det viktig at den ikke har en sterk lukt, f.eks blomsterduft. Jeg er også på jakt etter et billig clay-produkt. Har lenge brukt Bed Head Manipulator, men er nå på jakt etter et billigere produkt med sterkere hold. Har forresten veldig langt og tykt hår, så er avhengig av produkter med sterkt hold. Noen tips?
mustapippuri Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Jeg kunne anbefalt deg Got 2 Be serien, men den lukter ganske søtt...
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er fornøyd med hårsprayen fra H&M. Kjempestor, rosa flaske. Koster 40,-.
kitekatt Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Studioline Fix & Shine. Kommer alltid tilbake til den. Både sprayen og hårskummet Fås kjøpt i de fleste matbutikker og er rimelige Got2Be ødelegger håret mitt forresten. Etter en dag med sprayen er håret matt og tørt i en uke etterpå. Har den som nødspray, men vurderer faktisk å hive den, da det ikke er verdt å få så herpa hår.
Nausicaä Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Et billig stylingprodukt jeg liker er det hårskummet for krøllete hår, som selges på europris i en oransje flaske (sorry TS, litt off topic). Det er det hårskummet som gir meg best resultat i alle fall.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er fornøyd med hårsprayen fra H&M. Kjempestor, rosa flaske. Koster 40,-. Det er jeg også. Da mener jeg den dyprosa flasken, og ikke den lyse metalliske. Ellers så synes jeg Fructis sin hårspray (knæsjgrønn) er god i forhold til pris. Men H&M sin er bedre, utrolig nok
Gulphild Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Den rosa er jo umulig å børste ut! No får dåkkar gje dåkkar.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Den rosa sprayen fra HM er jo helt grusom. Har aldri opplevd å få så flokete hår noen gang. Jeg har langt tykt hår som trenger mye hold og er bruker vanligvis spray med max hold, men denne forvandlet håret mitt til et fuglereir Elnet er god, billige andre stylingprodukt har jeg ikke mye erfaring med. Handler på Lookfantastic.com og der er det jo ganske billig i forhold til i salong.
IloveNY Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Elnett er bra, men den lukter farmor! Altså den lukter gammel dame...
Gjest Ansjoni Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 (endret) . Endret 18. november 2009 av Ansjoni
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #14 Skrevet 23. juni 2008 Elnet-lukten sitter i håret hele dagen, selv om den sterkeste lukten forsvinner etter en stund. Den er helt grusom! Jeg er også fornøyd med Hennes og Mauritz-sprayen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå