krisfo Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Jeg har lenge med at jeg røyter/mister mye hår. Da er det snakk om ganske så mye. Det er hår ooveralt. Kan feks ikke ta ut et hårstrikk hvis jeg sitter på stua, da ligger halve håret på gulvet.. Dette begynner og plage meg meg gaanske så mye! Jeg har prøvd forskjellige shampoo'er, balsam.. Kurer.. Det er ingen hårmidler som hjelper meg. Jeg har også hørt tykter om at det finnes tabletter mot hårtap, som man får kjøpt på apotek. Stemmer dette? Har også veldig tynt hår, og haaater det. Jeg liker at håret ser fyldig ut, men vil det skal se litt naturlig ut.. Har dere noen forslag til prayer, skum osv som jeg kan bruke? Eller andre tipst bare for og få håret større. Uansett tips, kom med dem! )
krisfo Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. juni 2008 Jeg har lenge med at jeg røyter/mister mye hår. Da er det snakk om ganske så mye. Det er hår ooveralt. Kan feks ikke ta ut et hårstrikk hvis jeg sitter på stua, da ligger halve håret på gulvet.. Dette begynner og plage meg meg gaanske så mye! Jeg har prøvd forskjellige shampoo'er, balsam.. Kurer.. Det er ingen hårmidler som hjelper meg. Jeg har også hørt tykter om at det finnes tabletter mot hårtap, som man får kjøpt på apotek. Stemmer dette? Har også veldig tynt hår, og haaater det. Jeg liker at håret ser fyldig ut, men vil det skal se litt naturlig ut.. Har dere noen forslag til prayer, skum osv som jeg kan bruke? Eller andre tipst bare for og få håret større. Uansett tips, kom med dem! )
Lille Lea Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Jeg sliter med det samme og havnet i en ond sirkel nå! Har ganske tynt hår selv men det ser stort og bra ut når jeg tuperer og sprayer det. Men det tror jeg også er en stor grunn til at jeg mister så mye hår også.......
krisfo Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2008 Jeg sliter med det samme og havnet i en ond sirkel nå! Har ganske tynt hår selv men det ser stort og bra ut når jeg tuperer og sprayer det. Men det tror jeg også er en stor grunn til at jeg mister så mye hår også....... Samme her også ! Og når jeg sprayer det opp så mye blir det fortere slitt osv. Prøver og tupere det av og til, og heller burke mindre spray. Men føler ikke jeg får håret mitt så fint uansett.. Jeg røytet også mye før jeg begynnte med spray og tupering. Men det er hår oooveralt hvor jeg befinner meg. Det er plasomt, ekkelt.. ja, du skjønner sikkert.. (tuperer og sprayer myye mindre enn før forresten, men er ikke førnøyd med håret i det heletatt)
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har lenge med at jeg røyter/mister mye hår. Da er det snakk om ganske så mye. Det er hår ooveralt. Kan feks ikke ta ut et hårstrikk hvis jeg sitter på stua, da ligger halve håret på gulvet.. Dette begynner og plage meg meg gaanske så mye! Jeg har prøvd forskjellige shampoo'er, balsam.. Kurer.. Det er ingen hårmidler som hjelper meg. Jeg har også hørt tykter om at det finnes tabletter mot hårtap, som man får kjøpt på apotek. Stemmer dette? Har også veldig tynt hår, og haaater det. Jeg liker at håret ser fyldig ut, men vil det skal se litt naturlig ut.. Har dere noen forslag til prayer, skum osv som jeg kan bruke? Eller andre tipst bare for og få håret større. Uansett tips, kom med dem! ) Jeg kjøpte noen tabletter som heter Suplex-B på helsekostbutikk. Synes de har hjulpet litt! De består av B-vitaminer, sink, ølgjær og silica. Verdt et forsøk.
momajoja Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 For meg har det også blitt bedre etter at jeg begynte med en kombinasjon av b-vitaminer og sink. Kan jo ikke garantere at det er det som har gjort det selvfølgelig, men har nesten sluttet å miste hår et par måneder etter at jeg begynte med det.
Maneo Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har slike perioder ca. 2 ganger i året. Antar det er naturlig, men jeg har ganske tykt hår fra før av, så skremmer ikke meg betraktelig.
krisfo Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2008 Jeg kjøpte noen tabletter som heter Suplex-B på helsekostbutikk. Synes de har hjulpet litt! De består av B-vitaminer, sink, ølgjær og silica. Verdt et forsøk. De skal jeg apsolutt prøve : ) Takk for svar ! : )))
krisfo Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. juni 2008 For meg har det også blitt bedre etter at jeg begynte med en kombinasjon av b-vitaminer og sink. Kan jo ikke garantere at det er det som har gjort det selvfølgelig, men har nesten sluttet å miste hår et par måneder etter at jeg begynte med det. Så godt og høre at det har hjulpet til flere ! Da finnes det vell håp for meg også *løpe og kjøpe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå