Gjest Janna Skrevet 21. mai 2003 #1 Del Skrevet 21. mai 2003 Er den god? (Tror det er møllerens; en sånn ferdig-kakeblanding som du kun tilsetter olje og vann i) Blir den mørk eller lys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #2 Del Skrevet 21. mai 2003 Ja den er kjempegod! LilleTrille ikke logget på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2003 #3 Del Skrevet 21. mai 2003 Den er skikkelig god.. og saftig! Tror at den er sånn midt i mellom lys og mørk jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. mai 2003 #4 Del Skrevet 21. mai 2003 Mmmm.. nå fikk jeg lyst på sjokoladekake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 21. mai 2003 #5 Del Skrevet 21. mai 2003 Den er god og saftig!! Må huske å kjøpe et par pakker til helga :blunke: ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 21. mai 2003 #6 Del Skrevet 21. mai 2003 Den er - som Lea sier - midt mellom lys og mørk, og den blir enda bedre hvis du bytter noe av vannet ut med melk og bruker flytende melange (eller lignende) istedet for olje... Hvis du i tillegg har litt ekstra melis i glasuren og etpar ss flytende melange (eller smeltet)....så får du en supergod kake, det blir nesten som om den var hjemmebakt.......og det er den jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 21. mai 2003 #7 Del Skrevet 21. mai 2003 Bare ikke ta Regal sin "min kake" for den smaker rett og slett papp Møllerens er veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 22. mai 2003 #8 Del Skrevet 22. mai 2003 Jaa.. den er kjempegod! Prøv også gulrotkaken! Namnamnam:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 22. mai 2003 #9 Del Skrevet 22. mai 2003 1-2-3 sjokoladekake innkjøpt etter all skryten fra dere. Skal prøves til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. mai 2003 #10 Del Skrevet 23. mai 2003 Mmm, husk å ha litt kaffe i glasuren! Selv mikser jeg litt med røra og, har i litt vaniljesukker, kaffe og bittelitt mer kakao (glad i mørke kaker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. mai 2003 #11 Del Skrevet 23. mai 2003 Den er for bløt. :-? Eller så er det bare meg som ikke klarer å lage kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. mai 2003 #12 Del Skrevet 25. mai 2003 Nå står den i ovnen. Kommer til å gjøre det som med den forrige kaka jeg lagde; når alle hadde forsynt seg med det de ville ha, kastet jeg resten av kaka rett i søpla. Heller i søpla enn på hoftene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. mai 2003 #13 Del Skrevet 25. mai 2003 Ikke kaste mat da! :fy: Uff, jeg klarer ikke tanken på å hive noe godt i søppelet, men så har jeg en mor som aldri kaster noe med mindre det er past its prime, heller. Jeg hadde spist hele kaken, jeg - uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. mai 2003 #14 Del Skrevet 25. mai 2003 men så har jeg en mor som aldri kaster noe med mindre det er past its prime, heller. Det har jeg også, hun spiser opp istedetfor å kaste. Og går på Grete Roede-kurs nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 25. mai 2003 #15 Del Skrevet 25. mai 2003 Egner ikke kaken seg for frysing altså? Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floyel Skrevet 25. mai 2003 #16 Del Skrevet 25. mai 2003 Hva med å ringe på hos naboen og spørre om han/hun har lyst på resten? Synes det er langt mer sympatisk enn å kaste mat. (Og nei, man trenger ikke å invitere naboen inn til seg, eller bli invitert inn). Evt. kjøpe to stykker sjokoladekake hos en god konditor i stedet for en pakke ferdigmiks. mvh Fløyel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. mai 2003 #17 Del Skrevet 25. mai 2003 Vibeke- den kan ikke fryses når man har hatt på glasur, nei. Gi den til naboen... Veel... Kanskje det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. mai 2003 #18 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvis du antyder at jeg går på Grethe Roede-kurs, eller har behov for det, tar du FEIL. Er 34/36 og spiser stort sett det jeg vil, og kaster aldri god mat. Gjør som Vibeke, gi kaken til naboen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. mai 2003 #19 Del Skrevet 25. mai 2003 Antyder ikke at du går på Grete Roedekurs Tristessa, slæpp off. Bare sier at mammaen min gjør det som en følge av den holdningen om å ikke kaste god mat. Kaka var fæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. mai 2003 #20 Del Skrevet 25. mai 2003 Visst kan du fryse kaka etter du har hatt på glasur! :o Men om den smakte jævli, så var det vel like greit at du kasta den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå