poff Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Skulle prøve kjolen i dag, den henger hjemme hos mamma. Da jeg tok den på meg skulle mamma dra opp glidelåsen bak og hun la merke til at noen av de små perlene hang i trådene. Jeg tok en nøye titt selv når jag tok den av igjen. Da så jeg at det stoffet inni kjolen er revnet i sømmen hele 50 cm ca Ikke det at dette syntes da,men jeg har jo gitt 9000,- for denne kjolen, det er mye penger og jeg forventer jo en HEL kjole!!!! Det er så surt,og typisk at man ser dette hjemme!! Jeg tenkte jo ikke på å studere kjolen i butikken.De hjalp meg på med kjolen,så jeg la liksom ikke merke til dette. Jeg har allerede vært innom butikken en gang fordi jeg plutselig fikk se løse perler forran.De fikset dette uten problem,men nå må jeg jo altså inn igjen.Grrrrrrrrrrr..... Syntes de burde tatt en ekstra titt på kjolen jeg når jeg var der inne med den første gangen.
Saeria Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 (endret) Så kjedelig. Du burde fått avslag for sånne stygge feil. Det skal ikke være nødvendig for en kunde å komme tilbake to ganger grunnet samme feilen og en stor spjær i sømmen. Endret 21. juni 2008 av Saeria
Humleblomst Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Det der var dårlig ja. Hadde jeg vært deg, som den småhissige perfeksjonisten jeg kan være, ville jeg gått grundig over kjolen nå og skrevet en liste over de feilene som er å finne. Så ville jeg tatt den tilbake, påpekt at jeg hadde vært inne med feil før, og at jeg nå har funnet dette og at DETTE var dårlig. Når jeg så henta kjolen igjen ville jeg tatt opp hvor urettferdig behandlet jeg følte meg, og påpekt at når jeg betaler så mye for en kjole synes jeg den skal være skikkelig (hvis ikke den var kjøpt på salg da, og man allerede har fått avslag siden det er en prøvekjole...). Er det en ordentlig butikk vil de gjerne allerede da være frampå for å gjøre deg blid igjen. Er de ikke det ville jeg nok surt si at jeg kommer til å fortelle alle de jeg kjenner at dette stedet HER har dårlig service og anbefale folk å gå et annet sted. Så ville jeg tatt kjolen min og gått. Men dette hadde vært på en "god" dag, noen dager kunne jeg nok feiget ut. Dessverre... :gjeiper:
Nadir Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Skulle prøve kjolen i dag, den henger hjemme hos mamma. Da jeg tok den på meg skulle mamma dra opp glidelåsen bak og hun la merke til at noen av de små perlene hang i trådene. Jeg tok en nøye titt selv når jag tok den av igjen. Da så jeg at det stoffet inni kjolen er revnet i sømmen hele 50 cm ca Ikke det at dette syntes da,men jeg har jo gitt 9000,- for denne kjolen, det er mye penger og jeg forventer jo en HEL kjole!!!! Det er så surt,og typisk at man ser dette hjemme!! Jeg tenkte jo ikke på å studere kjolen i butikken.De hjalp meg på med kjolen,så jeg la liksom ikke merke til dette. Jeg har allerede vært innom butikken en gang fordi jeg plutselig fikk se løse perler forran.De fikset dette uten problem,men nå må jeg jo altså inn igjen.Grrrrrrrrrrr..... Syntes de burde tatt en ekstra titt på kjolen jeg når jeg var der inne med den første gangen. Stakkars deg! :gråte:
poff Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2008 Skal ta med meg kjolen inn igjen på mandag og klage. ååå det er så surt! Det er jo en kjole som hang i butikken,og som sikkert mange har prøvd,men den burde jo være hel uansett. Det har nok ikke vært med dems mening å selge den slik,får håpe de vil fikse den uten at d skal koste meg noe iallefall.
Saeria Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 De burde ordne det uten noen merkostnad for deg. Når en bruker 9000 kroner, skal en forvente en hel kjole. Forresten spiller det ingen rolle om den kostet 9000 eller 200 kroner. Når en kjøper et plagg fra en seriøs forhandler, skal en kunne forvente at plagget er helt.
Jade Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Ellers skal det uansett ha vært gitt beskjed om på forhånd. F.eks. "nedsatt i pris pga skader på kjolen"
lillesky Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Klag! Og be om at de reparerer dette uten kostnader for deg (skulle bare mangle!) og når du er der så la dem skjønne at du er oppgitt over servicen.
*Emma* Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 (endret) Lurer på om vi handlet på samme sted. Jeg kjøpte en som hadde vært brukt til utleiekjole. Jeg betalte 10.900kr for den!!! (Nypris er 18.900kr) Min hadde masse løse perler etc men de lovet at den skulle "være som ny" når jeg fikk den...yeah right..... Det endte med at jeg bare klippet av de løse perlene og trådene for etter krangel m damen i butikken gadd jeg ikke dra tilbake. Endret 25. juni 2008 av *Emma*
poff Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2008 Var i butikken i dag og viste feilene. De skulle fikse det, var ikke noe problem Men hun sa at når jeg har kjøpt kjolen til redusert pris er det fordi kjolen da begynner å bli litt hengslete sa hun.? Så da sa jeg at da burde iallefall jeg fått beskjed om det er feil på den i allefall! Jeg glemte jo å si at jeg ikke ville betale for at de retter op feilene da selvfølgelig! Får bare håpe det går bra. Jeg betalte ikke noe forrige gang jeg var inne med den pga feil.
Saeria Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 Syntes det hørtes rart ut, jeg da. Min svigerinne fikk sin brudekjole på salg, og den var feilfri og langt fra hengslete. En utstillingsmodell (noe som det da burde vært opplyst om) har kanskje blitt prøvd flere ganger, men en skal da kunne få et helt og pent plagg til 9000 kroner?
cypress Skrevet 24. juni 2008 #13 Skrevet 24. juni 2008 Ja, 9000 er jo ikke akkurat småpenger det heller da!! Det burde vært bedre opplyst om dersom de mente at du måtte forvente en dårligere kvalitet enn en ny kjole har. Og du - dette er en reklamasjon, og soleklart ikke noe du skal betale for at de retter opp. Det er jeg i hvert fall helt sikker på!!!!!
lillesky Skrevet 24. juni 2008 #15 Skrevet 24. juni 2008 Ja, det skulle du i såfall ha fått beskjed om før du kjøpte den, og ikke etter.
*Emma* Skrevet 25. juni 2008 #16 Skrevet 25. juni 2008 Jeg ville dobbeltsjekket at de retter opp uten å kreve penger av deg. Hun jeg kjøpte av sa at "Vi skal selvfølgelig gjøre den fin som ny før du får den. Og legge den opp/inn om det trengs.". Ikke nevnt mm ett ord at jeg skulle betale for søm. Da jeg hentet kjolen var det ei annen dame der og jeg betalte ikke for søm. Senere da jeg ringte for å klage over løse tråder og perler etc, sier hun at: "Du har visst ikke betalt for søm." Jeg sa at det har ingen sagt at jeg jeg skal.... "Jammen vi kan jo ikke gjøre sånt gratis!" Svart damen da.... Jeg fortalte at jeg syns at 10.900kr for en brukt kjole var en ganske stiv pris og at jeg naturligvis trodde at alt var inkludert siden hun tross alt hadde lovet å gjøre den like fin og aldri nevnt noen søm. Vi kranglet lenge før hun tilslutt SLANG PÅ røret!! Snakk om service.... Som sagt gikk jeg ikke tilbake, men klippet av de løse trådene/perlene selv og betalte IKKE for noen søm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå