lille_lam Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hei, lurer på om det er mulig å fryse ned vannmelon? Evnt. at jeg kjører vannmelonen i blender først og så legger det i en boks som jeg fryser ned. Har dere noen erfaring med dette? Er så glad i vannmelon og tenkte å lagre slik at jeg har det til vinteren også Kan det anbefales?
Gjest Gjest_Lone_* Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Det går helt greit det, men frys de ned i terninger da.
lille_lam Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 Det går helt greit det, men frys de ned i terninger da. Takk takk
Scheherazade Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Litt OT, men jeg pleier å kjøre frosne vannmelonterninger i blenderen, utrolig godt når det er varmt ute, vannmelonslush!
lille_lam Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2008 Litt OT, men jeg pleier å kjøre frosne vannmelonterninger i blenderen, utrolig godt når det er varmt ute, vannmelonslush! Det skal jeg prøve en gang, høres veldig godt og forfriskende ut
Gjest Eurydike Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Litt OT, men jeg pleier å kjøre frosne vannmelonterninger i blenderen, utrolig godt når det er varmt ute, vannmelonslush! Det skal jeg prøve en gang, høres veldig godt og forfriskende ut Sikkert godt med litt frisk mynte i også.
Gjest Zia Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 (endret) Sikkert godt med litt frisk mynte i også. Du tar feil. Det er helt sikkert godt med frisk mynte i. Vi hadde kombinasjonen vannmelon og mynte sånn helt tilfeldig for noen dager siden, og det var bemerkelsesverdig godt. Endret 21. juni 2008 av Zia
Gjest Eurydike Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Du tar feil. Det er helt sikkert godt med frisk mynte i. Vi hadde kombinasjonen vannmelon og mynte sånn helt tilfeldig for noen dager siden, og det var bemerkelsesverdig godt. Jeg aner konturene av en ny sorbet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå