Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Fryse vannmelon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

lurer på om det er mulig å fryse ned vannmelon? Evnt. at jeg kjører vannmelonen i blender først og så legger det i en boks som jeg fryser ned. Har dere noen erfaring med dette? Er så glad i vannmelon og tenkte å lagre slik at jeg har det til vinteren også :) Kan det anbefales?

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet

Det går helt greit det, men frys de ned i terninger da.

Skrevet
Det går helt greit det, men frys de ned i terninger da.

Takk takk :)

Skrevet

Litt OT, men jeg pleier å kjøre frosne vannmelonterninger i blenderen, utrolig godt når det er varmt ute, vannmelonslush!

Skrevet
Litt OT, men jeg pleier å kjøre frosne vannmelonterninger i blenderen, utrolig godt når det er varmt ute, vannmelonslush!

Det skal jeg prøve en gang, høres veldig godt og forfriskende ut :)

Gjest Eurydike
Skrevet

Det skal jeg prøve en gang, høres veldig godt og forfriskende ut :)

Sikkert godt med litt frisk mynte i også. :)

Skrevet (endret)
Sikkert godt med litt frisk mynte i også. :)

Du tar feil. :fnise: Det er helt sikkert godt med frisk mynte i. :fnise: Vi hadde kombinasjonen vannmelon og mynte sånn helt tilfeldig for noen dager siden, og det var bemerkelsesverdig godt. :)

Endret av Zia
Gjest Eurydike
Skrevet
Du tar feil. :fnise: Det er helt sikkert godt med frisk mynte i. :fnise: Vi hadde kombinasjonen vannmelon og mynte sånn helt tilfeldig for noen dager siden, og det var bemerkelsesverdig godt. :)

Jeg aner konturene av en ny sorbet. :lur::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...