Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hei Jeg bare lurer på ca. hvor mange kalorier en calzone fra 7-eleven inneholder? Finner det ikke noe sted på nettet
Gjest Gjest_Nefer_* Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Hei Jeg bare lurer på ca. hvor mange kalorier en calzone fra 7-eleven inneholder? Finner det ikke noe sted på nettet Jeg har kjøpt calzone i butikken, som må varmes opp, og på pakken står det ca 600 kcal pr stk tror jeg. Det var ost og skinke.
Gjest Gjest_line_* Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Det er jo bare en stor klump med ost som smaker utrolig fett, pakket inn i raske karbohydrater, så jeg tipper det er hva du kan kalle en ekte kaloribombe i hvert fall! Kjøpte en med pepperoni på Deli en gang, hvor posen jeg hadde den i var fyllt opp med sikkert 2dl olje som hadde rent av calzonen etterpå. Alt fettet gjorde meg skikkelig kvalm (var jo drita i tillegg), så jeg endte opp med å spy opp hele sulamitten og er derfor kurert for calzone i alle former og varianter for all evighet. Amen.
eriksen Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 7-elevens calzone med pepperoni har litt under 600 kcal pr stk. Sjekk www.somebody.no for flere 7-eleven-varer
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Det er jo bare en stor klump med ost som smaker utrolig fett, pakket inn i raske karbohydrater, så jeg tipper det er hva du kan kalle en ekte kaloribombe i hvert fall! Kjøpte en med pepperoni på Deli en gang, hvor posen jeg hadde den i var fyllt opp med sikkert 2dl olje som hadde rent av calzonen etterpå. Alt fettet gjorde meg skikkelig kvalm (var jo drita i tillegg), så jeg endte opp med å spy opp hele sulamitten og er derfor kurert for calzone i alle former og varianter for all evighet. Amen. Praktisk. Synes de er gode, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå