*Enigma* Skrevet 21. juni 2008 #1 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Så en jente med en bukse jeg kunne tenkt meg, på t-banen her om dagen. Den gikk ca til knærne, tror kanskje det var rett under, var litt snurpet i sidene og så ut til å være i dressbuksestoff. Den var svart og pinstriped. Er det noen som har sett noe lignende og vet hvor jeg kan finne den? Jeg klarer egentlig ikke helt å bestemme meg for om den var utrolig kul eller det totalt motsatte og skulle gjerne prøvd den på meg for å se. Endret 21. juni 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oxford Skrevet 21. juni 2008 #2 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg vet ikke helt om jeg tenker på samme bukse, men jeg har en highwaterbukse i dressbuksestoff; sort med hvite nålestriper. Den er i hvert fall fra H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. juni 2008 #3 Del Skrevet 21. juni 2008 Det kunne vært meg Jeg har en slik. Den er kjøpt på Camden i London, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick Skrevet 21. juni 2008 #4 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg har en sort med mørkeblå striper fra H&M. Kjøpte i høst, vet ikke om de fortsatt har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 22. juni 2008 Da høres det ut som om jeg må ta meg enda en tur til H&M for å sjekke. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick Skrevet 22. juni 2008 #6 Del Skrevet 22. juni 2008 Syns buksen gir et fint brudd med drainpipe-, tights- og tunikasilhuetten som har rådet de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå