Melonas Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hei. Noen her som har forsøkt å så frø/stener fra frukt og bær kjøpt på butikken? Tenker på pærer, moreller, epler, hva som helst med frø inni! Blir det noe av det? Satt nettopp å spiste moreller, det er derfor jeg spør. Hadde vært kult med et tre i hagen....
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Jeg prøvde som yngre å "dyrke" trær i hagen med mindre hell.. Tror jeg prøvde eple og plomme. Tror nok det er enklere å kjøpe et tre på plantasjen:P
Gjest Tnita Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Å plante appelsinfrø, sitronfrø og mandarinfrø i krukker innendørs, gir store fine planter med grønne blader.
Melonas Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 Å plante appelsinfrø, sitronfrø og mandarinfrø i krukker innendørs, gir store fine planter med grønne blader. Men, blir det noe frukt??
Gjest Tnita Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Ikke på den planten, men en over en meter lang og bred plante.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå