Gå til innhold

Blomster i august

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle søte KG'ere! :kose:

Har søkt litt rundt på nett og overalt uten å bli helt klok. Derfor henvender jeg meg til dere, o'store orakler på KG. :fnise:

Noen som vet hvilke blomster som er tilgjengelige i august? Både tidlig + sent august... (siden det er en mulighet for at vi forskyver datoen vår et par uker..) Mye er selvfølgelig MULIG å få tak i om man betaler nok - men hvilke blomster er i sesong? (ergo - hvilke trenger man ikke betale det hvite ut av øyet for....?)

Og også - hvilke blomster får man IKKE tak i? Jeg ville f.eks gjerne hatt både peoner og liljekonvaller, men skjønner at de ikke er så lett å få tak i da i august lenger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lett tilgjengelig: bl.a. roser, liljer, "seine" sommerblomster (eks. gladioler skulle være greit å få tak i..), gerbera...

vanskeligere å få tak i: peoner, liljekonvall som du nevner.. tulipaner..

kanskje lettere om du sier ha du vil ha, så kan vi heller svare på om det er lett/vanskelig å få tak i?

lykke til!

Gjest Eurydike
Skrevet

Montbretia er en staude som blomstrer i august, og er tilgjengelig i buketter overalt akkurat da.

Kanskje ikke den vanligste blomsten til bryllup, men jeg liker den veldig godt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...