Petrina Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hei alle søte KG'ere! Har søkt litt rundt på nett og overalt uten å bli helt klok. Derfor henvender jeg meg til dere, o'store orakler på KG. Noen som vet hvilke blomster som er tilgjengelige i august? Både tidlig + sent august... (siden det er en mulighet for at vi forskyver datoen vår et par uker..) Mye er selvfølgelig MULIG å få tak i om man betaler nok - men hvilke blomster er i sesong? (ergo - hvilke trenger man ikke betale det hvite ut av øyet for....?) Og også - hvilke blomster får man IKKE tak i? Jeg ville f.eks gjerne hatt både peoner og liljekonvaller, men skjønner at de ikke er så lett å få tak i da i august lenger..
MrsG Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 lett tilgjengelig: bl.a. roser, liljer, "seine" sommerblomster (eks. gladioler skulle være greit å få tak i..), gerbera... vanskeligere å få tak i: peoner, liljekonvall som du nevner.. tulipaner.. kanskje lettere om du sier ha du vil ha, så kan vi heller svare på om det er lett/vanskelig å få tak i? lykke til!
Gjest Eurydike Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Montbretia er en staude som blomstrer i august, og er tilgjengelig i buketter overalt akkurat da. Kanskje ikke den vanligste blomsten til bryllup, men jeg liker den veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå