Molanya Skrevet 21. mai 2003 #1 Skrevet 21. mai 2003 Hvor pleier du å bade i/rundt Oslo? Sverger til Huk, men åpen for forslag ...
Grooo Skrevet 21. mai 2003 #3 Skrevet 21. mai 2003 Vi bader på Katten, fordi det er rett nedi bakken her. (Men det er skrekkelig bratt å gå opp igjen da...)
Arwen Skrevet 21. mai 2003 #4 Skrevet 21. mai 2003 Det er utrolig fint på stranda utenfor Kalvøya i Sandvika. Dit pleier vi å dra.
Gjest Diva Skrevet 21. mai 2003 #5 Skrevet 21. mai 2003 Vi bader på Katten, fordi det er rett nedi bakken her. (Men det er skrekkelig bratt å gå opp igjen da...) På Katten er det helt skjønt å bade :D Herlig sted, som jeg skal flere ganger. Minns også at Ingierstrand og Hvervenbukta er ok og ? Skal nok et par turer til Oslo i sommer
starie Skrevet 21. mai 2003 #6 Skrevet 21. mai 2003 Høvikvollen, kjæresten min har hytte bare 100m i fra.
Madison Skrevet 21. mai 2003 #7 Skrevet 21. mai 2003 Ingierstrand pleier vi å dra.. fint der, mye gressplen. langøyne er og fint. Ellers er frognerbadet fast om sommern :D
Gjest Virvel Skrevet 22. mai 2003 #8 Skrevet 22. mai 2003 Hovedøya er min absolutte favoritt. Ikke fordi det er så flott å bade der, egentlig, men fordi det liksom har blitt "vårt" sted. Vennegjengen min har vanket der mange somre nå, og det er ikke noe annet sted som duger lenger. 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå