Gå til innhold

skikkelig sår der nede

Fremhevede innlegg

Gjest bekymra
Skrevet

har vært litt i kloster siste tida, men i natt ble det sex på meg igjen..

og i dag er jeg skikkelig øm og sår nedentil, svir litt når jeg tisser og.

kan det være fordi han var ganske hardhendt? han raspet meg litt opp innvendig følte jeg, litt sånn lange negler, og litt vel ivrig...:O

husker jeg hadde det sånn da min første partner fingra meg, jeg kunne gå rundt et par dager med vondt, fordi det ble litt hardt og klønete..

er det mulig å rispe opp mye innvendig?

dumme spørsmål,men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sånn har jeg det hver eneste gang jeg har hatt sex... Vet ikke hva det kommer av da :klø: Blir sånn uansett om han er hardhendt eller ikke...

Endret av Tillepike
Skrevet

Jeg får sånn jeg og hvis det har gått en stund siden sist, eller om vi holder på lenge (evt. flere ganger over flere dager). Bare vanlig "slitasje" vil jeg tro :hoho: Varer det ville jeg gått til legen min for å sjekke etter STD.

Skrevet
Jeg får sånn jeg og hvis det har gått en stund siden sist, eller om vi holder på lenge (evt. flere ganger over flere dager). Bare vanlig "slitasje" vil jeg tro :hoho: Varer det ville jeg gått til legen min for å sjekke etter STD.

hehe, slitasje altså :D det kan jeg overleve.

STD??? hva er det?

Skrevet

STD er engelsk, står for sexually transmitted diseases... Altså kjønnsykdommer, men er så mye enklere å bare skrive STD (det de sier i alle filmer og serier ;) )

Det er nok bare "slitasje" ja, nothing to worrie about.

Skrevet (endret)

Går an å skrive SOS også, som det gjøres i Norge :P

Endret av Tillepike
Skrevet

Bare et tips, glidemiddel kan nok hjelpe! Og ikke være redd for å si ifra hvis han fingrer litt for hardt ;)

Skrevet (endret)

Hmm.. du kan ta en tur til legen for sikkerhets skyld, men man kan ofte få urininfeksjon pga sex hvis man ikke har hatt sex for en stund? Men det spørs om du må gå på do ofte også eller er det bare litt øm.

Det anbefales å gå på do etter sex (i løpet av 15 minutter) for å unngå uvi.

Endret av mrs_bond
Skrevet

Silli Antakelig har dere sopp begge to. Ville gått på apoteket og kjøpt en krem, evt en stikkpille til deg. Det er viktig at kjæresten din også bruker det fordi han kan gi deg soppen tilbake igjen, selv om gutter sjeldent har sopp.

Her er en fin side om soppinfeksjon!

Hvis det ikke gir seg ville jeg gått til legen bare for å sjekke dere begge to :)

Bruker dere kondom forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...