waco Skrevet 21. mai 2003 #1 Del Skrevet 21. mai 2003 den fjomperegjeringen vi har, står vi plutselig på Al-Quidas liste over land verden best kan klare seg uten. Hmm,.... kanskje vi skal slutte å sende F-16 fly, hvis dette er takken? Jeg foreslår umiddelbart all omdirigering av styrker til andre land, så lenge folk ikke er takknemlige, men heller ønsker oss dit peppern gror, er det best å la dem være i fred, eller hva? Waco Vi MÅ ikke sende ned jagefly, hvis dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 21. mai 2003 #2 Del Skrevet 21. mai 2003 Mm, synes jeg også Waco, stemmer høyt og klart for at vi skal sitte under busken vår og lukke øynene og holde fingrene i ørene, samtidig som vi durer i gang på en eller annen halling i moll, og håper at ingen ser oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. mai 2003 #3 Del Skrevet 21. mai 2003 Her er det bare å få på bunaden og krabbe inn i nærmeste stabbur... husk spekeskinke, flatbrød og fårepølse som proviant..... nå smæller det snart Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 21. mai 2003 Hmm.... jeg tenkte meg det at kvinner ikke har forstand på politikk, og heller ikke har evnen til å forstå helheten av problemet her.... Vi ble listet opp etter Usa, storbrittania og australia, vi er altså den onde akse. La oss heller tilbakekalle styrkene våre for å vise at vi slettes ikke er en del av en kameratgjeng, og dette er andres problem og ikke vårt.... Selv erketosken Israel ble ikke nevnt... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. mai 2003 #5 Del Skrevet 21. mai 2003 Oslo er jo det perfekte terrormål, du trenger ikke mange bombene for å gruslegge alt mellom Oslo S og Slottet. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #6 Del Skrevet 21. mai 2003 Syns det er ganske så skremmende. Men sånn er det når Norge skal blande seg i ALT SOM ER!!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 21. mai 2003 #7 Del Skrevet 21. mai 2003 Å vise at vi ikke er en del av "den gode kameratgjeng" (hvis tøffeste kamerat er USA) er jeg med på - men det er muligens noe sent å tenke på når vi plutselig trues selv. Litt som alle de som ikke har ofret SARS-ofrene en tanke, helt til det muligens var i Norge. Da ble det skummelt, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 21. mai 2003 #8 Del Skrevet 21. mai 2003 Hva vil du vi skal gjøre da angeleyes? Kun holde oss innen våre egne grenser? (Ærlig svar det, jeg bare spør.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg er enig at det er altfor lett bedrive terror i Norge. Dessverre kan vi ikke snakke om det i denne tråden, for alle veit at det er usunt å fore jenter med skremslespropegandaer så angstfylte som dere er. Jeg tror ingen vil gidde å gjøre noe i Norge, vi har tross alt sendt hjelp for et par hundre millioner kroner. Noen vil jo kanskje synes at det er litt lite i forhold til F-16 utgiften på femhundreogseksten millioner, men nå har regjeringen en oppgave og løse den floken de har satt til. Å ha terrorfare over seg er ensbetydende med økte forsikringspremier, mindre folk ute, NEDGANGSTIDER og vanskjøtsel. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 21. mai 2003 #10 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg tror noen vil gidde å gjøre noe i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 21. mai 2003 Jepp, får håpe Onkel Sam utplasser noen PATRIOTmissels eller TOMAHAWKrockets på nesodden, for sikkerhets skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 22. mai 2003 #12 Del Skrevet 22. mai 2003 Hørte dagens morsomste teori fra en fredsforsker på TV2s morgensending i dag: Kanskje Al Quaida rett og slett forveksler Norge med Danmark, som hadde en atskillig mer aktiv rolle i Irak-krigen? Ja, kjære fredsforsker, siden terroristene er muslimer, er de sikkert dumme også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. mai 2003 #13 Del Skrevet 22. mai 2003 Tror neppe det er noen forveksling mellom Norge og Danmark. Danmark var ivrig med - var det ikke med marinen sin - i krigen som er over men ikke slutt - i følge George selv? Nå var ikke Irak viktig for Al-Quida, men Afghanistan er det. Og der har vi blandet oss godt inn i "det gode selskap", med spesialstyrker på bakken, og fly under himmelen. Og det er ikke snakk om vaktstyrker eller overvåking, men en mer aktiv angrepsrolle vi har påtatt oss. Og det er ikke Al-Quida begeistret for. Selv om bomber slippes fra fly fra det fredselskende Norge, så liker ikke de som får dem i hode disse bombene noe mer. Så dette skyldes neppe manglende georafikunnskaper. Spørsmålet er hvordan dette vil påvikre oss, og om vi vil komme til å bli et frihetselskende folk bak høye murer????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #14 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har mailet til Al-Jazeera gateadressene til et par partikontor samt privatadressen til Vidar Lønn-Arnesen - i håp om at de videreformidler dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 23. mai 2003 #15 Del Skrevet 23. mai 2003 Her er det bare å få på bunaden og krabbe inn i nærmeste stabbur... husk spekeskinke, flatbrød og fårepølse som proviant..... nå smæller det snart Minnie + rømmegrauten og pottittene............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 23. mai 2003 #16 Del Skrevet 23. mai 2003 Ja' date=' kjære fredsforsker, siden terroristene er muslimer, er de sikkert dumme også![/quote'] Meget godt sagt Ingeborg! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 23. mai 2003 #17 Del Skrevet 23. mai 2003 Hmm.... jeg tenkte meg det at kvinner ikke har forstand på politikk' date=' og heller ikke har evnen til å forstå helheten av problemet her.... [/quote'] Hva er det egentlig med deg? Liker du ikke jenter/kvinner? Er du glad i å provosere? Tror du virkelig på det du selv sier, at kvinner ikke har forstand på politikk? Blir litt nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 23. mai 2003 #18 Del Skrevet 23. mai 2003 Forundrer meg litt at enkelte mener vi bare skal sitte på baken og ikke ta del i krisesituasjoner rundt om i verden, men når vi selv svir - da skal vi ha hjelp. Vi er et av de rikeste landene i verden, da er det vel nesten vår selvsagte plikt å hjelpe til for de som faktisk har problemer med å kunne forsvare seg selv. Og når det er krise i en annen verdensdel, så er nå verden en gang slik at selv vi her på berget merker det både økonomisk og sosialpolitisk. Det hjelper på å se litt forran sin egen nese, hvis man skal filosofere over verdenspolitikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 23. mai 2003 #19 Del Skrevet 23. mai 2003 Sikkert ikke vits i å nevne dette siden det står over alt, men det hjelper da ikke å holde seg innenfor sine egne grenser og sysle med kun sitt eget, når fienden potensielt kan komme og bosette seg her? Tenker på mullah krekar ja. Vet ikke om han er skyldig eller ikke, men det virker som at noen ikke liker at han kanskje blir straffeforfulgt før han kastes ut.. Er kanskje ikke Norge det naive puddinglandet alle trodde det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2003 #20 Del Skrevet 23. mai 2003 Over alt i verden lever mennesker i reell frykt for terror, krig, sult, naturkatastrofer osv... Så frigjøres et dårlig kassettbåndopptak fra en hule i Afganistan og Norge skjelver i buksene....Torbjørn Jagland kaller det den tredje verdenskrig.. La oss fremdeles være med å kjempe mot terroren!!! Det er vår soleklare plikt, vi er et rikt, fritt og ressurssterkt land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå