Gå til innhold

SATC-filmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så halve filmen i går (orket ikke mer da jeg kom halvveis), og det må være noe av det mest skuffende jeg har sett på lang, lang tid!

lite troverdige dialoger, og handlingen var rett og slett tåpelig.

Synes å huske skuespillerne leverte noe bedre i serien enn dette, eller er det jeg som har selektiv hukommelse?

Det eneste positive jeg fant med filmen var selvsagt alle de fabelaktige klærne som ble vist og som selvsagt hadde en viss underholdningsverdi, men bortsett fra det var det rett og slett begredelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du sett alle episodene på forhånd? for isåfall kan jeg skjønne du ble litt skuffet.

Men likevel, det er utrolig vanskelig å lage en film som skulle være like bra som serien og med det i betraktning synes jeg filmen var veldig bra!! En verdig avslutning på en så bra serie!!

:-D

Endret av Reka
Skrevet

Jeg har ingen planer om å se filmen i det hele tatt, da hele SATC-serien er noe av det mest begredelige jeg vet om. ;)

Skrevet

Enig med deg i at serien var mye mer underholdende enn filmen. Er ingen stor fan i utgangspunktet, men synes serien har vært ganske morsom. Filmen var klassisk romantisk komedie, og bød ikke på en eneste overraskelse.

Skrevet
Jeg har ingen planer om å se filmen i det hele tatt, da hele SATC-serien er noe av det mest begredelige jeg vet om. ;)
Samme her :ler:
Gjest Emera
Skrevet

...og her.

Klarte aldri å få noe tak på den gjengen der.

Skrevet

Jeg liker serien veldig godt ogble også litt skuffet over filmen.

Vil ikke si den var begredelig,m en jeg syns at en fryktelig lang del av filmen var for mye "grining og tenners gnissel".

Serien er lett, morsom og underholdnene...filmen ble liksom veldig trist og deprimerende i forhold....selvom det tross alt gikk bra tilslutt....

Gjest StockDama
Skrevet

...og her.

Klarte aldri å få noe tak på den gjengen der.

Samme her, det er noe av det mest forkastelige jeg har sett, så filmen holder jeg meg milevis unna ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...