Molanya Skrevet 21. mai 2003 #1 Del Skrevet 21. mai 2003 OK, dårlig overskrift, men jeg vet ikke helt hva jeg feiler. Poenget er at jeg i dag fikk et "stikk" i magen, gikk et par skritt, ble voldsomt varm (rød i ansiktet, sa hun som så det), og plutselig flerret det masse mørke "dotter" for øynene mine, i noen sekunder. Skikkelig ekkelt, svimmel som helvete, så ingenting. Det gikk jo over ganske kjapt, så sikkert helt ufarlig, men spør likevel. Har også følt meg småsvimmel i hele dag, samt hatt - ikke akkurat smerter - heller en "ubehagelig følelse" (noe ala stikking) i magen flere ganger i dag. Det gjør ikke veldig vondt, men jeg lurer på hva det er. Jeg går ikke til legen, siden han kun gir meg tabletter. Fikser dette eventuelt alternativt, så ikke vær redde for det - jeg bare lurer på om noen her kan ha en anelse om hva det kunne være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 21. mai 2003 Et poeng her er sikkert at magesmertene var på helt ulike steder av magen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå