Lena80 Skrevet 29. juli 2008 #41 Skrevet 29. juli 2008 Suger for begge. Og så tenner det at han bir tent. Så puler vi etterpå. :gjeiper: Og så elsker jeg og få en tunge og et par fingre nede hos meg..
Gjest Gaby Skrevet 29. juli 2008 #42 Skrevet 29. juli 2008 Jeg elsker å suge, både for min og hans nytelse. Noen ganger får han en blowjob fordi jeg vil glede ham etter en lang dag på jobben etc, og det setter han naturligvis stor pris på! Noen ganger spør jeg om han vil ha en blowjob bare fordi jeg har lyst til å suge. Det setter han også stor pris på. ..og hver gang vi har sex får han også blowjob, fordi jeg blir SÅ kåt når han tar tak i håret mitt og presser meg mot seg. Sambo er en heldig mann. Jeg burde få flere blomster.
Possibly Skrevet 30. juli 2008 #43 Skrevet 30. juli 2008 Mange jenter sier de suger kun fordi HAN nyter det... Hvorfor suger du? For egen nytelse alene, for hans nytelse alene eller en likedelt kombinasjon? En likedelt kombinasjon.
Gjest Betty89 Skrevet 31. juli 2008 #44 Skrevet 31. juli 2008 Jeg gjør det for begge... Liker det selv og typen min elsker det!
Gjest billcat Skrevet 31. juli 2008 #45 Skrevet 31. juli 2008 Tar hensyn til MEG og suger derfor ikke. Jeg liker det ikke. Og jeg blir skikkelig forbanna på dette maset om jeg ikke kan suge. Hver jævlig gang vi skal ha oss, så spør han. Og jeg svarer alltid; når du spør, så gjør jeg det ikke. Slutter du å spørre så kanskje jeg en dag gjør det (men det gjør jeg jo selvfølgelig ikke.. hehe). Hurra for herlig sexliv! Wow! What a lucky guy..
Bobeline Skrevet 8. september 2008 #46 Skrevet 8. september 2008 Wow! What a lucky guy.. Nå måtte jeg le Nei, hadde jeg vært han hadde jeg byttet ut Patrisa for lenge siden... Og det er ikke ironi.
Bobeline Skrevet 8. september 2008 #47 Skrevet 8. september 2008 Jeg elsker å suge, både for min og hans nytelse. Noen ganger får han en blowjob fordi jeg vil glede ham etter en lang dag på jobben etc, og det setter han naturligvis stor pris på! Noen ganger spør jeg om han vil ha en blowjob bare fordi jeg har lyst til å suge. Det setter han også stor pris på. ..og hver gang vi har sex får han også blowjob, fordi jeg blir SÅ kåt når han tar tak i håret mitt og presser meg mot seg. Helt enig Gjør gjerne det samme selv. Og elsker det å bli presset litt til
Einar Skrevet 9. september 2008 #48 Skrevet 9. september 2008 Alle forskjellige kommentarer til dette temaet minner meg om en vits: "De ligger på sengen og hun suger han. Så tar hun en liten pause og spør: - Er det godt? Hvor han svarer: - Hvordan faen skal jeg vite det? Det er du som suger..."
Chianty Skrevet 9. september 2008 #49 Skrevet 9. september 2008 Jeg suger fordi jeg elsker det, men jeg elsker det pga at han nyter det sånn. Det er ingenting som tenner meg mer enn at han er kåt (særlig ikke hvis det er på grunn av meg...). Hvis jeg begynner med å suge ham, så trenger jeg som regel ikke mer forspill før han kan ta meg, jeg blir søkkvåt av det. både for min og hans nytelse.
etaeb Skrevet 9. september 2008 #50 Skrevet 9. september 2008 Jeg gjør det fordi jeg elsker det,og fordi jeg vil gi han nytelse. Likte ikke å suge før,og ville ikke gjøre det på eksen min. Men på typen min nå,så digger jeg det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå