Gå til innhold

Hvem suger du for?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Tar hensyn til MEG og suger derfor ikke. Jeg liker det ikke. Og jeg blir skikkelig forbanna på dette maset om jeg ikke kan suge. Hver jævlig gang vi skal ha oss, så spør han. Og jeg svarer alltid; når du spør, så gjør jeg det ikke. Slutter du å spørre så kanskje jeg en dag gjør det (men det gjør jeg jo selvfølgelig ikke.. hehe). Hurra for herlig sexliv!

Kjempe bra! !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For begge - det gir meg noe å gjøre det godt for ham, jeg syns det er opphissende og deilig, rett og slett.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Nekter å gjøre det!

Innlegget er ryddet iht KGs regler.

Kari, mod

Endret av Kari
Gjest Alabama
Skrevet
Jeg gjør det for meg :) At en mann liker det er bare et pluss i min bok :)

Jeg også! Det er digg å suge.

Skrevet
Tar hensyn til MEG og suger derfor ikke. Jeg liker det ikke. Og jeg blir skikkelig forbanna på dette maset om jeg ikke kan suge. Hver jævlig gang vi skal ha oss, så spør han. Og jeg svarer alltid; når du spør, så gjør jeg det ikke. Slutter du å spørre så kanskje jeg en dag gjør det (men det gjør jeg jo selvfølgelig ikke.. hehe). Hurra for herlig sexliv!

har du noen gang gitt det et skikkelig forsøk?

jeg mener, jeg har full forståelse for at noen ikke liker det.. eller egentlig fatter jeg ikke at folk ikke liker det, det er jo så digg! men samma det :gjeiper: poenget mitt er, når du nekter å suge han, spør/forlanger du likevel at han skal sleike deg?

Gjest Gjest
Skrevet
har du noen gang gitt det et skikkelig forsøk?

jeg mener, jeg har full forståelse for at noen ikke liker det.. eller egentlig fatter jeg ikke at folk ikke liker det, det er jo så digg! men samma det :gjeiper: poenget mitt er, når du nekter å suge han, spør/forlanger du likevel at han skal sleike deg?

Sukk..

Ikke akkurat det som det er spurt om, men i samme leia.

Kona nekter plent å suge. Det må være snart 15 år siden sist jeg har blitt sugd nå. Husker meget godt hvor deilig det er (hmm.. var), og blir nå - eller mer riktig - er helt desperat etter å bli sugd!

Prøver å ikke mase, men må spørre en gang i mellom. Kanskje en gang i året eller noe. Svaret er det samme hver gang og på spørsmål om hvorfor får jeg ikke noe ordentlig svar. For ordens skyld spør jeg alltid når jeg kommer rett fra dusj, så renslighet er ikke noe tema.

Selv elsker jeg å gi oralsex og kan ikke få gitt det ofte nok. Kan ikke huske at hun noen gang har nektet meg det...

Noen av dere jenter som har noen tips om hva som kan få henne til å endre syn på suging?

Må innrømme at jeg stadig vekk tenker på å få meg en elskerinne, eller rett og slett betale "noen" for å gjøre det. (Noen som vil "bytte"? Sug mot skikkelig sleik.. :-) )

Mvh

Frustrert

Gjest *Ulla*
Skrevet
Mange jenter sier de suger kun fordi HAN nyter det... Hvorfor suger du?

For egen nytelse alene, for hans nytelse alene eller en likedelt kombinasjon?

For en nesten likedelt kombinasjon. Litt mer for hans nytelses skyld.

Skrevet

Synes det er relativt mange som ikke har glede av det selv. Noe av det som tenner meg mest...er å gi en kvinne orgasme...selv om det ikke gir meg direkte stimulans. Veldig mange kvinner får ikke orgasme ved vanlig vaginalt samleie. Mange kvinner ville hatt et relativt dødt seksualliv hvis vi menn kun skulle gjøre de tingene som gav oss direkte stimulans...men det er kanskje mange kvinner som har et dødt seksualliv. Er ikke den største gleden å glede andre...og i et forhold...sin egen partner??? :)

Gjest Gjest
Skrevet
Mange kvinner ville hatt et relativt dødt seksualliv hvis vi menn kun skulle gjøre de tingene som gav oss direkte stimulans...men det er kanskje mange kvinner som har et dødt seksualliv. Er ikke den største gleden å glede andre...og i et forhold...sin egen partner??? :)

Mange kvinner har et relativt dødt sexliv pga det du skriver. Jeg er en av de. Min mann vet ikke hva ordet forspill betyr, heller ikke slikking eller å fingre. Det er inn-ut-inn-ut og JA,-han vet at jeg ønsker de tingene jeg nettopp har beskrevet over her. Jeg har stavet det for han gjennom 5 år.

Så nå har jeg sluttet å suge, noe jeg vet han elsker når jeg gjør og noe jeg behersker godt. Gidder bare ikke. Får ikke en dritt igjen og orgasme kan jeg se langt etter. Sex er over nesten før det er begynt.

Gjest Koala
Skrevet

Personlig suger jeg først og fremst for konge og fedreland men også litt for Wergeland, riksvoldsforsamlingen og 1814.

Men først og fremst suger jeg.

Gjest utlogget
Skrevet

Jeg suger fordi jeg elsker det, men jeg elsker det pga at han nyter det sånn. Det er ingenting som tenner meg mer enn at han er kåt (særlig ikke hvis det er på grunn av meg...). Hvis jeg begynner med å suge ham, så trenger jeg som regel ikke mer forspill før han kan ta meg, jeg blir søkkvåt av det.

Skrevet
Jeg suger fordi jeg elsker det, men jeg elsker det pga at han nyter det sånn. Det er ingenting som tenner meg mer enn at han er kåt (særlig ikke hvis det er på grunn av meg...). Hvis jeg begynner med å suge ham, så trenger jeg som regel ikke mer forspill før han kan ta meg, jeg blir søkkvåt av det.

Signerer på den! :Hehe:

Skrevet

gjør nok det bare for han. får ikke noe ut av det selv

Skrevet

Jeg suger for Gud og Fedrelandet.

Skrevet
Mange jenter sier de suger kun fordi HAN nyter det... Hvorfor suger du?

For egen nytelse alene, for hans nytelse alene eller en likedelt kombinasjon?

suger for begge, selv blir jeg steinkåt, ikke bare av å gjøre det godt for ham,men følelsen av å ha hele herligheten i munnen, hele pakka, er forspill godt nok for meg, jeg blir også søkkvåt av det, helt uten å bli tatt på selv engang.

Men har ikke alltid vært sånn da, hatet det før, og gjorde det IKKE, så det har vært en totalforandring, som har kommet KUN fra meg selv. Ingen mann kunne fått meg til å ville, mine egne oppfattelser og tanker fikk meg til å prøve, lære og prøve igjen, og når jeg ble trygg nok på at jeg fikset det bra, så begynte jeg å virkelig nyte det.

Skrevet
For begge :)

Å se hvordan han nyter å bli sugd gjør meg forferdelig kåt og våt. Ingenting som er bedre enn å gi partneren sin skikkelig nytelse.

Det er forresten morsomt å se hvor snille menn blir etter en blow job :P

Haha.. Ja, ikke sant? Fromme som lam..!

Signerer denne.. :fnise:

MEN, nyter å suge kjæresten min, er ikke noe triks for å få viljen min altså :lur:

• 1 måned senere...
Skrevet
Sukk..

Ikke akkurat det som det er spurt om, men i samme leia.

Kona nekter plent å suge. Det må være snart 15 år siden sist jeg har blitt sugd nå. Husker meget godt hvor deilig det er (hmm.. var), og blir nå - eller mer riktig - er helt desperat etter å bli sugd!

Prøver å ikke mase, men må spørre en gang i mellom. Kanskje en gang i året eller noe. Svaret er det samme hver gang og på spørsmål om hvorfor får jeg ikke noe ordentlig svar. For ordens skyld spør jeg alltid når jeg kommer rett fra dusj, så renslighet er ikke noe tema.

Selv elsker jeg å gi oralsex og kan ikke få gitt det ofte nok. Kan ikke huske at hun noen gang har nektet meg det...

Noen av dere jenter som har noen tips om hva som kan få henne til å endre syn på suging?

Må innrømme at jeg stadig vekk tenker på å få meg en elskerinne, eller rett og slett betale "noen" for å gjøre det. (Noen som vil "bytte"? Sug mot skikkelig sleik.. :-) )

Mvh

Frustrert

Hvordan skal en gjøre det mer lystbetont for kvinner? Godt spørsmål, jeg ville nok satset på å få det behovet dekket av andre. Og det trenger en jo ikke å fortelle for en kjæreste eller kone. Det finnes mange forum for dette, uten at det er snakk om prostitusjon. Det finnes nettsteder som formidler slik kontakt.

Jeg må innrømme at jeg ikke forstår den uviljen kvinner viser mot det å suge en mann. For meg finnes det ikke en større glede, og jeg har oppnådd orgamse av bare det å suge en mann. Jeg tror det er en av grunnene til at jeg elsker å gjøre det :)

Gjest Gjest
Skrevet
Personlig suger jeg først og fremst for konge og fedreland men også litt for Wergeland, riksvoldsforsamlingen og 1814.

Men først og fremst suger jeg.

Der lo jeg så det sprutet ut av munnen over tastaturet! Konge!

Skrevet

Jeg suger for han. Fordi at sex handler om å gi og ta. Dessuten så blir jeg jo tent av å merke hans nytelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...