Gå til innhold

Hvem suger du for?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Mange jenter sier de suger kun fordi HAN nyter det... Hvorfor suger du?

For egen nytelse alene, for hans nytelse alene eller en likedelt kombinasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir jo tent av det selv, og vet han tenner veldig på at jeg gjør det.

Tror en ting er følelsen av å være i munnen min, men nesten like mye visuelt for hans del- han tenner på å se at jeg nyter å gi han nytelse, og han synes det er deilig å se på blikket mitt mens jeg holder på.

Et blikk jeg vel kan gi han hvor som helst, og han vil da vite hva som venter når vi kommer hjem. :tunge1::sikle:

Jeg liker det veldig godt, men kjenner jenter som ikke gjør det og synes det er ekkelt.

Er selvsagt et absolutt must at han er ren og pen.

Er forresten ikke alle gutter det er like behagelig å suge, x-en hadde stort penishode, og med han ble jeg fort sliten i kjevene- mye å gape over. Min kjære er stor, men ikke så enorm foran, liksom :) Det er ikke så anstrengende å suge han, bare deilig!

Så svaret er: Vi har begge stor nytelse av det.

Sukk, fikk lyst på kos, jeg nå! :sjenert:

Skrevet

Suger fordi han elsker det og jeg digger følelsen av at han har det godt og det er JEG som fikser det ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Kun fordi han ønsker det, ikke fordi det er spesielt kult.

Skrevet

Gjør det jo for ham... Syns ikke det er noe spesielt i det selv. Men liker jo å se at han liker det, for hadde han ikke gjort det hadde jeg vel aldri gidda

Skrevet

Godt spørsmål. Jeg suger vel for begges del. Jeg er unormalt glad i å suge, tror jeg, og han klager ikke, så jeg satser da på at han ikke har noe problem med det. :erter:

Gjest Gjest
Skrevet

Hans.

Kan ikke ha vaginalt samleie i perioder, og da er munnen som blir løsningen for at jeg ikke skal føle meg for ubrukelig ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hans.

Jeg får ikke noe igjen for sugingen så jeg gjør det sjeldent for tiden. Før fikk han seg en god blow job støtt og stadig, men han gir aldri noe tilbake i form av sex som jeg kan ha utbytte av. Så jeg har funnet ut at dumsnill har jeg vært i alt for mange år, med vond nakke som eneste resultat.

Gjest Gjest
Skrevet

Det gir ikke meg noe, så de få gangene jeg har gjort det har vært fordi han har spurt pent.

Gjest Keitel
Skrevet

For oss begge.

Jeg elsker å suge, han elsker å bli sugd.

Skrevet

For begge :)

Å se hvordan han nyter å bli sugd gjør meg forferdelig kåt og våt. Ingenting som er bedre enn å gi partneren sin skikkelig nytelse.

Det er forresten morsomt å se hvor snille menn blir etter en blow job :P

Gjest Gjest
Skrevet
Det gir ikke meg noe, så de få gangene jeg har gjort det har vært fordi han har spurt pent.

Er det ikke turnoff når han spør når han vet at du egentlig ikke vil(siden du sikkert ikke tar initiativ til å suge da)...???

Gjest skorpio
Skrevet

Jeg gjør det for begge :) Jeg syns det er opphissende å se på at han syns det er deilig.

Gjest Gjest
Skrevet
Er det ikke turnoff når han spør når han vet at du egentlig ikke vil(siden du sikkert ikke tar initiativ til å suge da)...???

Om det er turnoff for meg? Hehe jeg er jo ikke kåt i utgangspunktet så for min del spiller det liten rolle. :) og for han ser det ikke ut til å være turn off. Det er jo ikke som om jeg HATER å suge han eller noe. Jeg synes bare ikke det er noe sexy ved det men jeg gjør det i blant siden han tilsynelatende liker det. :)

Gjest Patrisa
Skrevet

Tar hensyn til MEG og suger derfor ikke. Jeg liker det ikke. Og jeg blir skikkelig forbanna på dette maset om jeg ikke kan suge. Hver jævlig gang vi skal ha oss, så spør han. Og jeg svarer alltid; når du spør, så gjør jeg det ikke. Slutter du å spørre så kanskje jeg en dag gjør det (men det gjør jeg jo selvfølgelig ikke.. hehe). Hurra for herlig sexliv!

Skrevet
Suger fordi han elsker det og jeg digger følelsen av at han har det godt og det er JEG som fikser det ;)

Signerer denne!

Men er jo ikke så veldig ofte jeg gidder allikevel...

Skrevet
Godt spørsmål. Jeg suger vel for begges del. Jeg er unormalt glad i å suge, tror jeg, og han klager ikke, så jeg satser da på at han ikke har noe problem med det. :erter:

Signerer på denne ass..

før greide jeg ikke tanken på å suge en gang.. men så hadde jeg en flink ff som var tålmodig og lærte meg det, og nå MÅ jeg bare gjøre det, digger det :cool:

blikkene hans, og tanken på hvor sinnsykt godt det er for han er utrolig opphissende! :) namme

Skrevet (endret)

Jeg gjør det for meg :) At en mann liker det er bare et pluss i min bok :)

Faktisk er det jeg som maser om å få lov til å gjøre det :)

Endret av Bobeline
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg gjør det for meg :) At en mann liker det er bare et pluss i min bok :)

Enig! Heldig for han :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker det ikke, men gjør det for å glede han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...