Gå til innhold

trekant...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen her som noen gang har hatt en trekant?

Og hvordan var det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen her som noen gang har hatt en trekant?

Og hvordan var det?

jeg har lyst og prøve... helst meg med en av hvert kjønn.. men kan noen komme med erfaringer? plz? hvordan var det? eller om det var flere med i gamet for den slags skyld! jente jente gutt? jente gutt gutt? detlajer plis!

Gjest Gjest_jente23_*
Skrevet

Jeg har forsøkt et par ganger med kjæresten min og en felles kamerat (altså jente og to gutter). Alle gangene det har skjedd har det skjedd uplanlagt og med stort alkoholinntak, så det har blitt litt halvveis. Fort over, man tør ikke si helt hva man vil, men likevel ganske vellykka. Håper på flere trekanter fremover, men da kanskje litt "lengre" og hvor alle er 100% innstilt på å gjøre det bra. Gjerne med et par glass vin innabords da, for å bli litt modigere :sjenert:

Skrevet

Har prøvd jeg, sambiss og ei annen jente. Det var digg det ;)

Gjest Gjest
Skrevet
jeg har lyst og prøve... helst meg med en av hvert kjønn.. men kan noen komme med erfaringer? plz? hvordan var det? eller om det var flere med i gamet for den slags skyld! jente jente gutt? jente gutt gutt? detlajer plis!

Det var deilig.

Detaljene holder jeg for meg selv , men du kan jo fantasere om det..

Gjest TOKIOHOTEL
Skrevet
Har prøvd jeg, sambiss og ei annen jente. Det var digg det ;)

men blir dere ikke sjalu av og se samboer sammen med anna jente? Det virker jo litt opphissende også, men hadde vært redd for at han skulle fantasere om henne i senere tid?

Skrevet

Jeg har hatt trekant begge veier og partnerbytte...

Jeg blir ikke sjalu om det er planlagt...

Ser ikke det som utroskap da..

Men er sjalu om typen flørter med andre eller om han skulle kyssa andre bak min rygg...

Typen jeg er sammen med nå liker ikke trekanter.. og heller ikke at jeg er bifil.. men jeg er jo det så han må akseptere det uansett om han vil bli sammen med meg...

Gjest Gjest
Skrevet

Ja prøvde det i helgen, for første gang. Med ei jente og en gut. Altså jente jente gut. Vi hadde alle drukket veldig mye, så de var vel bare for å prøve.

Men har alltid hatt lyst til å prøve, så nå har jeg gjort de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...