Gå til innhold

Høyt liv!

Serenity88

Anbefalte innlegg

Hei!

Elsker denne buksen her!

Får ikke kopiert bilde, det er buksen Samsaya har på seg, et av de siste bildene... Digger forresten toppen hennes også ;)

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik en?

En ting til, kan slike bukser egentlig passe andre enn de som bruker 38 eller mindre i bukse? Jeg bruker nemlig 40/42... Må jo prøve ihvertfall da, men usikker på om rumpa og hoftene bare kommer til å "stikke" enda mer ut?

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier ikke "ekspertene" at bukser med høyt liv passer bra til alle kroppstyper? Sjekk denne artikkelen her. Der står det at kraftigere jenter, jenter med brede hofter, jenter som har timeglassfigur og jenter med ridebukselår bør velge busker som er høyere i livet. Så da burde du jo rolig kunne kjøpe deg en sånn bukse ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg vet jeg ikke kan bruke bukser som stopper rett over dusken, men er forskjell på "vanlige" bukser og de som går til navelen tenkte jeg?

Har jo en bra fasong, alt står i proposjon til hverandre...

Får bare gå litt i butikker og sjekke, men hater å måtte lete etter bukser... Kjoler, topper og skjørt er ikke noe problem, men bukser! Hvorfor må det være slik? :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om den har sleng?

Har nettopp kjøpt en bukse på Filippa K med slikt liv og sleng. Ganske mye sleng også. Dette er samme typen bukser som f.ek.s Kylie begynte å bruke i fjor, veldig 70-talls, og ordentlig høyt liv.

Ellers har Nudie Jeans bukser med høyt liv og smale ben. Hvis du har en del rumpe og lår, er det greit å ha høyt liv og litt vidde i bena, ellers blir det veldig inn - UT - inn-fasong, på en ikke altfor flatterende måte. Filippa K har en type jeans som har litt høyt liv og rette ben også, i flere varianter av blå. Men livet her går akkurat under navelen, så du får prøve om du synes det er OK. Har nettopp kjøpt et par sånne også, og livet på slengbuksene går høyere enn de med rette ben, men de med rette ben sitter også veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har faktisk er kjempe stilig bukse med høyt liv på gina tricot, de har den i hvit, men tror den også finnes i blå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da skal jeg sjekke ut både Gina og Filippa K :) Tenkte å ta en med litt/mye sleng ja, selv om ting er proposjonert så trenger jeg ikke stikke rumpa mi så mye ut :hoho:

Nudie bukser pleier ikke sitte så fint på meg, men kanskje jeg skal se :)

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Acne Jeans vet jeg har et par nydelige modeller med skikkelig høyt liv. Gina Tricot har flere shortser og skjørt med meget høyt liv nå (jeg kjøpte nettopp en lekker knallrød hotpants med skikkelig høyt liv, dritkult!). Cubus har en knebukse med godt og høyt liv. H&M har endel bukser inne med høyt liv, her er noen bilder:

http://shop.hm.com/media/products/608/DL60...006_99_9999.jpg

http://www.acnejeans.com/system/search/sea...79&gender=F særlig A-pant modellen er rålekker, jeg liker også veldig godt snittet på Tube.

Gina Tricot har en modell som heter Samantha Highwaist som er høy og fin, men husker ikke hvordan denne er i beina. Vil tippe enten supersleng eller god og bootcut. Ofelia highwaist er hvit.

La redoute har denne:

http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink=

Ellos har

denne

...det er alt jeg finner sånn i farta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...