Gå til innhold

Hvor lang sendetid på shampo&balsam? Trenger raskt! :)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bestilte hårprodukter fra lookfantastic.com en gang, og det tok tre uker før det kom!! :overrasket:

Nå har jeg lyst til å kjøpe shampo på nytt, men jeg vil ikke vente i tre uker.

Hvor har dere erfaring med raskest mulig sendetid (med bra produkter/service/sikkerhet/osv i tillegg)?

:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har bestilt fra LF flere ganger og det har alltid tatt litt under 1 uke å få det. Men jeg bestiller aldri varer som overstiger tollgrensa på 200 kr, for da kan det ta sin tid i tollen...

Gjest Gjest
Skrevet

Sant? Da var jeg sikkert veldig uheldig da!

Totalsummen på det jeg skal ha fra LF blir 232 kroner uten frakt og 262 kroner med frakt. Tror du det blir stoppet i tollen? Hvor nazi er de der?

Regner de prisen med eller uten frakt?

Skrevet

Jeg tok visst feil, det er 232,- uten frakt og 303,- med frakt

Hva tror dere? Hvordan gjør dere det?

Skrevet

Jeg bestilte de hver for seg jeg, for å være på den sikre siden! Håper de kommer raskt! :)

Takk for hjelpen :)

Vil gjerne ha svar på de spørsmålene jeg stilte selv om jeg nå har bestilt, så jeg vet til en annen gang :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bestiller også alltid sjampo og balsam for seg for å unngå toll, og bestiller de med en dags mellomrom så de ikke pakker de sammen allikevel...

Gjest som svarte over her :) .

Skrevet

Tollgrensa er helt streng "nazi". 200,01 er over 200, og derved mva. Og de bruker sine egne valutakurser, de bryr seg ikke om hva du er belastet. Så 232 er definitvt nok til at det stoppes ja.

Jeg bestiller enten for under 200, med god margin, eller så er jeg innstilt på at det stoppes og fortolles, med den ekstra tid og gebyrer det medfører.

Men når jeg bestiller for under 200 kroner fra lookfantastic, så pleier det ta ca ei uke, og det er jo ikke lenge, avstanden tatt i betraktning (Det tok 3virkedager, hvilket altså ble 6 reelle dager pga helg og en helligdag, å få sendt en pakke med bedriftspakke fra Trøndelag til Bergen, og det er altså det posten oppgir som ordinær forsendelsestid på den typen pakke... så ei uke fra utlandet er jo lite til sammenligning...)

Skrevet
Jeg bestiller også alltid sjampo og balsam for seg for å unngå toll, og bestiller de med en dags mellomrom så de ikke pakker de sammen allikevel...

Gjest som svarte over her :) .

Å, nei, så jeg risikerer at de pakker dem sammen, selv om jeg bestilte hver for seg?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...